• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 23/12 Vinn en praktisk Gotland babysitter!


    Nu närmar vi oss julen med stormsteg. Bara en skälvande dag tills att tomten kommer!Tomte
    Minns ni pirret i magen som liten? Tomten är på väg. Snart kommer han! Magin från barndomen finns kanske inte kvar hos oss lika starkt som förut men vi fixar, donar och lagar mat! Idag vill jag att ni tar ett foto på er julskinka! Skriv också en kort motivering varför ni vill vinna.

    Denna gång är vinsten en babysitter!
    Läs mer om babysittern här

    Tävlingen öppnar 23/12 och pågår fram till midnatt 24/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras efter helgerna. Observera förlängd tävlingstid!

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte
  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 23/12 Vinn en praktisk Gotland babysitter!
  • De5pojkarna

    Jag vill vinna Babysittern för jag väntar nu en liten i Maj. 


    Nu när det är Juletider så tänker jag på min svärfar som gick bort för 1 årsen och inte fick träffa sitt första barnbarn och heller nu inte sitt andra barnbarn.. Juletid är en sorg för familjen. Men glädjande att svärfar skall få ett till Barnbarn som han kan blicka ner på från himmelen. En liten som sitter i sin nya babysitter å har det tryggt å fint..

  • schkog

    Här kommer vår julskinka!



    Motivering:
    Lilltjejen här hemma har totalt nött ut sin babysitter och hon har verkligen ÄLSKAT den. Om inte allt för länge kommer ett syskon och h*n måste ju också få någonstans att njuta. En babysitter är helt perfekt att ha när barnet är vaket vid till exempel middagen. Sedan är det ju bara ett plus att denna sitter är RÖD, vilket både jag och sambon älskar :)
  • nallebjörn


    Ja, jag är vegetarian så min skinka består av marsipan och choklad. :P

    I sommar utökar vi familjen med fler kära
    men inte orkar jag hela tiden att bära
    Armarna måste ju få vila lite grand
    - då blir det perfekt med babysitter Gotland!

  • hejsan01

    vi ingen julskinka ännu har, 
    då vi firar jul borta i tre dar, 
    kanske köper vi en efter helgen om det i affären finns kvar, 
    då eventuellt även några kronor på reapris vi spar, 
    då kan vi blåsa ut en fanfar, 
    för på bara föräldrapengen vi inte speciellt mycket pengar har.

    här vill vår lille son nog gärna sitta, 
    där kan han ut över världen enkelt titta. 
    slippa ligga på golvet eller i vagnen sin, 
    skulle nog ge honom en gladare min. 

  • Jennyorust


    Nygriljerad precis till julbordet och uppskivad i härligt tunna skivor!! Den var riktigt god.

    Vill gärna ha en babysitter till bebisen som kommer i April, jag förstår ju att titta på storebror hen vill!
    Man ser ju väldigt bra och kan gunga litegrann, dessutom är den väldigt fin och färggrann!
  • Forumvärd

    Då var det dags att avslöja vinnaren!
    Hoppas alla har fått njuta av god julmat och en trevlig julhelg.
    Vinnaren är


    Liam05Milton08 skrev 2013-12-23 09:21:52 följande:

    Jag vill vinna Babysittern för jag väntar nu en liten i Maj. 


    Nu när det är Juletider så tänker jag på min svärfar som gick bort för 1 årsen och inte fick träffa sitt första barnbarn och heller nu inte sitt andra barnbarn.. Juletid är en sorg för familjen. Men glädjande att svärfar skall få ett till Barnbarn som han kan blicka ner på från himmelen. En liten som sitter i sin nya babysitter å har det tryggt å fint..


    Ett stort grattis till dig! Solig

    Inboxa din adress till mig och skriv vad du har vunnit så kommer vinsten på posten!
  • De5pojkarna
    Forumvärd skrev 2014-01-09 11:19:22 följande:
    Då var det dags att avslöja vinnaren!
    Hoppas alla har fått njuta av god julmat och en trevlig julhelg.
    Vinnaren är

    Ett stort grattis till dig! Solig

    Inboxa din adress till mig och skriv vad du har vunnit så kommer vinsten på posten!

    OJ! Tack så hemskt mycket! Gud vad glad jag blev! Skrattande


    Min sambo kommer bli minst lika glad när han får veta detta.. Skrattande

    Trevlig helg! Kramar i massor... 

Svar på tråden Familjelivs julkalender 23/12 Vinn en praktisk Gotland babysitter!