• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!

    God Jul på er alla! Solig


    Hoppas ni får en fantastiskt underbar jul med god mat, klappar, skratt och kanske en och annan sång!


    Vår julkalender lider mot sitt slut och som sista uppdrag vill jag att ni tar ett foto på det som sammanfattade årets julafton. Det kan vara en bild på julbordet, granen, barnen, julfina hunden eller något annat. Du får tävla med flera foton men lägg varje foto i ett eget inlägg. Du måste självklart äga rätten att publicera fotot. Skriv också en kort motivering varför du vill vinna!


    Idag tävlar ni om en varm och skön åkpåse!


    Tävlingen öppnar 24/12 och pågår fram till midnatt 27/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras efter helgerna. Observera förlängd tävlingstid!

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till och God Jul! Tomte

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!
  • Liljan77

    Jag har fått världens finaste present rån sonen. Han har skrivit egna julsånger o sen med hjälp av sin pappa sjungit in dem på skiva till mig.
    Hans jul o vintersånger tycker jag sammanfattar hela decembers julförväntan. Tomte



    Motivering. En varm åkpåse till de kommande dagarnas långa promenader, hade varit en perfekt present till kommande barn o väntade föräldrar.
  • Liljan77

    Tomten som kämpar sig upp för repet mitt i bilden, är klart pricken över i:et.
    Han kom till slut på att han kunde använda dörren i stället.



    Motivering. En åkpåse varm o fin, passar bra till vännen min.
  • Cornette

    I fredags förlorade dottern sin pappa, och jag min sambo, partner och kärlek. Det har varit hemska dagar, men julen måste firas ändå för dotterns skull! Idag klädde hon sig till tomtelucia och sjöng för mig, morfar och mormor innan dagens firande började på riktigt Hjärta Idag var det hennes dag!



    Och min motivering är att vi nu kommer att flytta från vår större lägenhet 75 m från dagis till en mindre som ligger 1,5 km bort, så det blir betydligt längre barnvagnspromenader och Alice vill inte behöva frysa under tidiga morgnar eller kalla eftermiddagar. {#emotions_dlg.flower}
  • Msdiva

    Min fina julkille



    Vi skulle vilja vinna en åkpåse för att det skulle underlätta vagnpromenaderna , och slippa ha massor med kläder så man knappt kan röra sig. Med en åkpåse skulle det räcka med en mysig , varm kofta/fleecejacka =)
  • ccaammii

    Att öppna julklapparna till min lilla son tog flera timmar, då han somnade mitt i. Julafton i år kretsade väldigt mycket kring honom, min ögonsten, som denna vecka blir tre månader. Att fira jul med honom kändes väldigt speciellt, så liten med så go och glad.



    jag vill gärna vinna denna åkpåse till min son, då vi inte har någon. I Februari ska vi åka till Finland för att hälsa på mina föräldrar, så just nu försöker vi spara ihop till resan. Det brukar vara väldigt kallt där i Österbotten i Februari så vore toppen om denna åkpåse fick följa med så vi kan gå promenader med vagnen även om det är väldigt kallt. Vi har också bara en bil i hushållet så om kölden biter in här i Sverige kan jag få problem i veckorna att ta mig någonstans då sambon är beroende av bilen i jobbet...
  • schkog

    Dottern julfin på sin första julafton :)



    Vi bor uppe i Norrland så man kan ju undra sig varför vi inte införskaffat oss en åkpåse!? Eftersom vi även bor lite ute på landet är det ju viktigt att tösen får mysa ner sig i en härlig åkpåse när vi är ute och promenerar. Denna påse ser ju helt fantastisk ut så självklart vill både jag och lilltjejen vinna den :)
  • viseversa

    Detta var lilltjejens första jul. Eris är precis fyllda 9 månader och tyckte det var väldigt kul med julen. Presenterna var inte lika kul dock. Pappret och snöret på presenterna var det bästa=). Men hon var glad hela tiden och tultade runt och beundrade "spektaklet". 

    Vi vill vinna en åkpåse för att vi behöver en till. Vi har en just nu men med två barn som sitter i vagn(Eris och storebror) så är det skönt med en varm åkpåse att krypa ner i när man är trött och frusen. 



    Instagram...LOVALOVISA
Svar på tråden Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!