• Anonym (Försöker)

Hur hur hittade ni erat kk?

Har efter ett långt förhållande som tagit slut, inte haft varken tid eller ork att vilja leta nytt förhållande. Ett kk förhållande är det som känns närmast, då jag saknar sex otroligt mycket.
    Frågan är hur man smidigast "hittar" en kk?
    Har förstått att sidor som tex. BC och Klubb6 inte är något för en kille som verkligen är seriös. Ni som har kk, hur gjorde ni? 

• Svar på tråden Hur hur hittade ni erat kk?
  • Anonym (Över allt)

Telefiket, Bc , k6 , krogen, vänner, grannar, jobbet osv

• Anonym (Försöker)
    Anonym (Över allt) skrev 2013-11-26 13:49:04 följande:
    Telefiket, Bc , k6 , krogen, vänner, grannar, jobbet osv
    BC och K6 har jag provat, men det är ju helt lönlöst!! Finns ju inte en enda seriös tjej där!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Robert 832

Skaffa en singelvän som är i samma sits. Ska inte vara så svårt. Visst finns det sidor för de som enbart vill träffas, knulla och sedan gå till sitt men det tror jag inte håller nån längre tid. Vad du behöver är en vän du umgås med annars också, nån som varken du har känslor för eller som känner romantiskt för dig. Det är inte jättesvårt.. krogen har sitt utbud men även vänskapskretsen.

• Anonym (Tjej på BC)

Hittade honom på BC. Hade även en tidigare från BC. Svårt att sålla ut de seriösa från dårarna, men det går om man vill.

• Anonym (Över allt)
    Anonym (Försöker) skrev 2013-11-26 14:18:16 följande:
    BC och K6 har jag provat, men det är ju helt lönlöst!! Finns ju inte en enda seriös tjej där!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Set flera st tjejer som vill ha seriöst där....... Typ 95%vill seriöst
  • Anonym (Försöker)
    Robert 832 skrev 2013-11-26 17:40:28 följande:
    Skaffa en singelvän som är i samma sits. Ska inte vara så svårt. Visst finns det sidor för de som enbart vill träffas, knulla och sedan gå till sitt men det tror jag inte håller nån längre tid. Vad du behöver är en vän du umgås med annars också, nån som varken du har känslor för eller som känner romantiskt för dig. Det är inte jättesvårt.. krogen har sitt utbud men även vänskapskretsen.
    Är nog inne på ditt spår också, en vän i samma sits. Frågan är ju hur man för det på tal med en vän? Det är ju ganska lätt att man redan sitter fast förankrad i det berömda vän facket.
  • Anonym (Försöker)
    Anonym (Över allt) skrev 2013-11-26 18:05:56 följande:
    Set flera st tjejer som vill ha seriöst där....... Typ 95%vill seriöst
    Ska absolut inte påstå att du har fel. Men jag har inte fått ett enda svar på dessa sidor. Och jag har aldrig börjat mina mail med: Hej snygging, ska vi ses och knulla! Eller dylikt.
    Jag skriver lite om mig, och frågar lite om henne. Ungefär som om man skulle träffas ute. Så de 95% seriösa har iaf inte jag sett röken av.
  • Anonym (vän med förmåner)

Jag träffade honom genom en gemensam vän. Fast vi är inte bara kk utan snarare väldigt bra vänner med förmåner. Det var inte alls meningen att det skulle bli så mellan oss utan när vi for hem tillsammans första kvällen så var det meningen att bara bli en natt. Men det finns en enorm attraktion mellan oss och vi kan inte låta varandra vara helt enkelt. Vi matchar varandra extremt bra när det kommer till sex. Vi trivs även bra utanför sängen och har väldigt roligt tillsammans. De flesta gånger vi träffas har vi inte sex utan umgås som vilka vänner som helst, dock finns attraktionen och den sexuella spänningen där hela tiden.

• Anonym (vän med förmåner)
    Anonym (Försöker) skrev 2013-11-27 09:07:43 följande:
    Ska absolut inte påstå att du har fel. Men jag har inte fått ett enda svar på dessa sidor. Och jag har aldrig börjat mina mail med: Hej snygging, ska vi ses och knulla! Eller dylikt.
    Jag skriver lite om mig, och frågar lite om henne. Ungefär som om man skulle träffas ute. Så de 95% seriösa har iaf inte jag sett röken av.
    Jag har varit med på bc men avregistrerade mej för ett litet tag sen. Insåg till sist att den sidan inte är något för mej och att det inte går att träffa nån vettig och seriös kille där. De få som verkligen var intressanta bodde för långt bort tyvärr. Oddsen att träffa nån irl är mycket högre enligt mej...
Svar på tråden Hur hur hittade ni erat kk?