Sambons mamma - idiot
Hej. Jag blir så jäkla frustrerad på min sambos mamma. Sambon är 22 år gammal. Ensambarn och har endast sin mamma i livet. Jag tycker att hon är en riktig idiot. Vi har haft väldigt jobbiga situationer i vårat förhållande och hans mamma har lovat ett flertal gånger att hjälpa oss med saker. Hon har aldrig lyft ett finger för att hjälpa till. Typ 1 år efter jag och sambon träffades så slängde hans morsa ut honom och hyrde ut sitt hus för att flytta ihop med en kille som inte accepterar min sambo. Han är inte Välkommen där. Hon har även slängt ut honom en gång tidigare också. Hon skiter i honom totalt och bryr sig inte ens om att han inte hade någonstans att ta vägen.. Hon är den hemskaste människa jag vet. Och världens sämsta morsa. Hon har även anklagat oss för att hennes förhållande höll på att gå i kras och då sa hon rakt ut till oss att de var vårat fel. Osv. Nu har vi fått en lägenhet på ett annat ställe där de inte finns titthål i dörren eller så. Jag vill inte ha henne på besök. Jag vill inte ha något med henne att göra över huvudtaget. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för sambon vill inte riktigt förstå vad hans mamma gjort mot honom och hur dåligt jag mår över att se vad hon gör nu. Vi hade inte sagt något till henne om lägenheten lik förbannad har hon fått reda på de samt vart den ligger... usch jag mår så dåligt nu så jag vet inte vad jag ska göra...
Vill gärna ha era åsikter/tips på vad jag kan göra samt vad ni tycker om mamman...