• lindaaaa

Aprilbebis 2014

Hej!
    Jag är i vecka 18+4.
    Fick i måndags veta att det var en liten flicka :)
    Någon mer som är runt samma vecka & väntat en flicka?
    Hur har nu mått & vad har ni känt på er att det legat i magen innan?
    Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-16 00:19
    Hej igen allihopa :)
    Hur går det för er? Börjar magen ta form? Sparkar? Vad har ni gått upp i vikt?
    Kul att veta lite :)
    Här går de framåt, magen börjar ta form & de blir allt mysigare med små puffar & sparkar! Dock står vågen fortfarande på -1kg..
    Kram
  • Svar på tråden Aprilbebis 2014
  • MissyMe
    lindaaaa skrev 2013-11-27 09:41:21 följande:

Hej!
    Jag är i vecka 18+4.
    Fick i måndags veta att det var en liten flicka :)
    Någon mer som är runt samma vecka & väntat en flicka?
    Hur har nu mått & vad har ni känt på er att det legat i magen innan?
    Kram

Liten flicka väntar vi med. Är idag i 18+6.

Jag mådde illa veckorna 7-14 ungefär.. Spydde 1 gång om dagen oftast, ibland mer. Och har hela tiden känt att det är en tjej vi väntar. Mycket pga det är så likt hur det är med bebisens storasyster to be. (Storasyster Samantha är om en vecka 8 månader).
  • Emiems

jag är i vecka 23 snart.. väntar en flicka enlig rul..
    Jag har en son sen innan..
    Mår illa hela tiden det går inte över :(

• MissyMe
    Emiems skrev 2013-11-28 15:48:06 följande:
    jag är i vecka 23 snart.. väntar en flicka enlig rul..
    Jag har en son sen innan..
    Mår illa hela tiden det går inte över :(
    Jobbigt att det inte går över! Är väldigt glad över att ha så pass lätta graviditeter hittills i alla fall. 
  • frupotatisen

Hej. Har bf 13 april är i vecka 22 vi har inte kollat kön . Har 2 barn sedan innan på 8 och 10 år. Men mitt första med min man. Är 30 år gammal och jobbar heltid som personlig assistent . Bor i Skaraborg i stort hus stormtrivs. Ska dock snart gå hem underbart de med då jag ligger i riskzonen för havandeskapsförgiftning.

• MissyMe
    frupotatisen skrev 2013-11-29 09:43:49 följande:

Hej. Har bf 13 april är i vecka 22 vi har inte kollat kön . Har 2 barn sedan innan på 8 och 10 år. Men mitt första med min man. Är 30 år gammal och jobbar heltid som personlig assistent . Bor i Skaraborg i stort hus stormtrivs. Ska dock snart gå hem underbart de med då jag ligger i riskzonen för havandeskapsförgiftning.

Ah jag fick en igångsättning med dottern pga blivande havandeskapsförgiftning, sviktande moderkaka och högt blodtryck. (I 38+5 så inte så tidigt ändå)..
  • frupotatisen

Sonen kom i vecka 37 hade tydligen fått havandeskapsförgiftning då inget jag visste om. Men bara jobba i 2v till sedan äntligen vara hemma:) är så mysigt å va gravid då miraklet sparkar hela nätterna och man ser det jätte tydligt på magen. Så häftigt

• Sallysally

Finns en annan tråd med massa blivande aprilmammor härmpå fl!!! Välkomna dit!

Svar på tråden Aprilbebis 2014