• Fiamedbarn

    Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014

    Här är en tråd för oss som väntar barn i Växjö till sommaren eller hösten. Själv har jag BF 25:e juli.


    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Svar på tråden Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014
  • Fiamedbarn

    Finns det fler gravida i Växjö? Jag är nu i vecka 9 (8+5) och kan bara hoppas att allt går som det ska än så länge! Kommer nog att berätta för släkten till jul fast det är så tidigt. För det syns redan så mycket att det blir svårt att dölja!


    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Fiamedbarn

    Nu är jag i vecka 14 så det går framåt

    Finns det fler Växjögravida?


    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • såjävlaneggo

    Hej!

    Jag och sambon flyttade hit till Växjö för några månader pga jobb. Vi väntar nu vårt första barn. Jag är i v16, går in i v 17 på söndag. Vad kul att jag hitta en sån här grupp, känner knappt en människa här nere och det känns så tråkigt och bara själv om detta. :)

  • Fiamedbarn
    såjävlaneggo skrev 2014-01-17 21:42:57 följande:
    Hej!
    Jag och sambon flyttade hit till Växjö för några månader pga jobb. Vi väntar nu vårt första barn. Jag är i v16, går in i v 17 på söndag. Vad kul att jag hitta en sån här grupp, känner knappt en människa här nere och det känns så tråkigt och bara själv om detta. :)
    Hej! Vad kul att du hittade hit Vi är själv nyinflyttade sedan 2 år tillbaka och känner inte så många här.

    Var kommer du ifrån och var i Växjö bor du nu?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • såjävlaneggo
    Fiamedbarn skrev 2014-01-17 21:47:54 följande:
    Hej! Vad kul att du hittade hit smile1.gif Vi är själv nyinflyttade sedan 2 år tillbaka och känner inte så många här.

    Var kommer du ifrån och var i Växjö bor du nu?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
    Vi kommer från Västerås och bor på Kungsgatan, centralt. Själv då?? :)
  • Fiamedbarn
    såjävlaneggo skrev 2014-01-17 21:57:32 följande:
    Vi kommer från Västerås och bor på Kungsgatan, centralt. Själv då?? :)
    Jag kommer från Stockholm och bor ute på Högstorp Vad jobbar du med? Har ni lägenhet eller hus?
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • såjävlaneggo

    Har inte berättat något för jobbet än så det håller jag tyst med ett tag till, hehe :)

    Vi bor i en lägenhet, ni i hus antar jag? :)

  • Fiamedbarn

    Yepp, vårt första hus! Hur mår du i graviditeten? Och vilken BM-mottagning går du på?


    Luck is what happens when preparation meets opportunity
Svar på tråden Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014