Följas åt, ruvardag 3!
Jag ruvar på två embryo, ett 10 och ett 12 cells, dag 3. Är lite orolig att de har utvecklats för snabbt.
Hoppas så att de stannar kvar! Har fyra misslyckade försök bakom oss.
Några fler ruvare?
Jag ruvar på två embryo, ett 10 och ett 12 cells, dag 3. Är lite orolig att de har utvecklats för snabbt.
Hoppas så att de stannar kvar! Har fyra misslyckade försök bakom oss.
Några fler ruvare?
Ville bara önska dig lycka till, jag blev gravid först på vår 5:te återinföring slutade dock i MA men blev gravid igen på 6:te återinföringen och är nu i slutet på v.6. Ville bara ge lite hopp!
Tack snälla! Jag har typ inga känningar denna gången, vilket jag har haft de andra gångerna det har misslyckats. Så jag hoppas det är ett gott tecken..
Jag var 90% säker på att jag skulle testa - den här gången för att jag inte kände något, men det var ett +. Så att man inte känner något behöver inte betyda att det inte gått vägen även om det är nära testdag.
Rd 7 nu va? Jag har fått symtom på graviditet först vid ca v.6 med båda graviditeterna med ivf.
Ja, åhhh vad jag hoppas! Det hade varit världens bästa julklapp!
Ja, jag är på dag 7 idag, testdag den 10/12.
Grattis till ditt ++, så roligt! Måste kännas fantastiskt efter så många försök att äntligen se ett plus!
Jag hoppas att du får det där efterlängtade +et den 10/12.
Tack, jo det känns väldigt speciellt och nervöst, drömmen känns helt plötsligt uppnåelig att man en dag kommer att stå där med en helt underbar liten bebbe i famnen som man kämpat och längtat så otroligt mycket för att få.