hjälp pap smear going bad
Hej,
Jag gjorde pap smear test för en månad sedan. Gick till en gynekolog som jag inte tycker om men var tvungen då han var den enda som var ledig.
Egentligen jag skulle bara göra ultraljud då jag misstänkte jag var gravid , efter han gjorde UL frågade han mig hur länge sedan jag gjorde pap smear testet, det visade sig att det var dags, han frägade om jag ville att han skiulle göra det direkt, jag sa ja, jag var ju redan på plats. SEN började han mecka.... han tog verktyget och sen byte han till en annan, gick fram och tillbaka till sina lådor. jag började känna panik, VARFÖR gör han så?.. skulle han inte bara ta ett prov?. Efter det kände jag som att han hade peelad hela slidan. SÅ JOBBIGT, jag kunde inte ha sex i ca. 3 veckor!. sen hade jag massor med gegga hela tiden i trosan. Jag är sååå orolig, efter testet vi pratade lite och han var så oengagerad, han gjorde grimaser som jag aldrig skulle ens tänka mig att en utbildad människa skulle göra.. jag är helt overtygad om att vi inte gillar varandra.
Sedan en vecka har kag känt mig kass.. ont i lungorna, och fruktansvärda huvudvärk,.. npgot som jag inte bruka ha.
Är jätterädd att han skulle ha kunna gjort något eller lagt något i mig?.. jag vet inte vad jag ska tänka nu...;(