Hur mår ni bedragna efter uppbrottet efter en otrohet?
Jag är i valet o kvalet att lämna min sambo efter en otrohet, från hans sida. Jag funderar på hur livet ska bli. Just nu mår jag skit och tänker på den jävl...otroheten varje dag. Undrar om det ska hända igen. Undrar hur länge jag ska tänka på det.
Sen funderar man på om man verkligen skulle må bättre om man separerade. Visst, det är ju bättre att göra slut nu, eftersom chansen att han är otrogen igen finns ju. Då känns det ju bra att hinna göra slut innan..... Jag vet att han älskar mej, så det skulle bli ett hårt slag för honom. Inte lika hårt som hans otrohet, men ändå..
Vilket han kommer vara beredd på ifs, han vet ju vad han gjort. Men bara tänker vilket som är bäst att göra.... Kan ju ni inte svara på ifs, vill eg bara höra hur det gått för er som gjorde slut och blev singlar. Man tänker ju oxå att det kan ju faktiskt bli så att man inte träffar nån,
och känslan att bli ensam resten av livet känns ju inte så tilltalande. Sen är han ju såklart inte värd mej, eftersom han var beredd på att det skulle ta slut när han var otrogen. Just där kanske man tänker lite egoistiskt, lite utnyttjande.... Är nog lite skraj för framtiden om man blir själv, ensam, singel........