• Sunglass

    Fler malmöbor som väntar barn i dec? :-D

    Hej! 

    Är 25 år och väntar barn i DecemberSkrattande Bor i Kirseberg med min sambo och undrar om det är  fler här som bor i Malmö som väntar barn i december eller som är nybliven mamma? Hade varit kul o känna fler med barn, många av mina vänner har inte så tänkte höra här inne om det finns dem som väntar eller nyligen fått och har lust att höra av sig?  Skrattande

    /Malin 

  • Svar på tråden Fler malmöbor som väntar barn i dec? :-D
  • Augustibarn

    Hej

    Jag har bf i december men bor inte i Malmö.... än.....
    jag flyttade ifrån i november men har hemlängtan efter mina vänner så kanske de blir flytt söder ut igen... får se...
    vi kan ju ha kontakt ändå :)
    kul å följas åt när man är i samma sits ju :)

    när e du beräknad ?

  • ama24

    Hej!! augustibarn: vi kanske kannutnyttja denna tråden ändå? Jag bor i malmö, är beräknad till december

  • ama24

    Japp jag bor i malmö, första barnet efter sex års försök. Väldigt tidigt än så länge....har ej varit hos läkaren än... är det ditt första barn?

  • Augustibarn
    ama24 skrev 2014-04-26 22:53:35 följande:
    Japp jag bor i malmö, första barnet efter sex års försök. Väldigt tidigt än så länge....har ej varit hos läkaren än... är det ditt första barn?

    då hoppas vi att de håller sig kvar... !

    detta är mitt andra :) så om allt går vägen så blir de syskon i december :)
  • AnnaR84

    Hej! Verkar inte hända så mkt i den här tråden men jag är iaf Malmöbo och väntar mitt första barn i december. :)

Svar på tråden Fler malmöbor som väntar barn i dec? :-D