Smakar kukar olika ?
En fråga tio er kvinnor/tjejer. Ni som sugit av fler än en man, smakar våra kukar olika ? Nu menar jag en helt ren (typ nyduschad) kuk ?
En fråga tio er kvinnor/tjejer. Ni som sugit av fler än en man, smakar våra kukar olika ? Nu menar jag en helt ren (typ nyduschad) kuk ?
Jag har inte märkt nån större skillnad på smaken på kuken. Däremot kan satsen vara väldigt olika från kille till kille, vissa har riktigt äcklig sats man vill spy av och andra smakar knappt nåt.
Ja, jag menar bara kuksmaken. Inte efter att man börjar läcka försats/sperma.
Ja, lite olika är det tycker jag.
Nej dom smakar inte olika då.
Jo, de smakar olika.
Alltså det smakar nog egentligen inte så mycket utan ens försats och helt ren, men däremot påverkar ju lukt smaksinnet så det kan nog upplevas olika av den anledningen.
Nä alla har den där lite unkna smaken/odören, precis som fittor brukar ha. Jag kräver nyduschad om jag ska ha mitt ansikte nära de regionerna.
Även nytvättad kan det finnas en skillnad i doften. Mannens "könsdoft". Detta påverkar smaken lite grand.
I vissa fall älskar jag att stoppa ner näsan i grenområdet och vällustigt suga in doften. En del luktar bättre än andra.
Dock har detta ingen större betydelse - jag njuter när jag ger oavsett specifik doft.
Nej, de smakar likadant. Sperman däremot smakar olika.
Tack för alla svar ! :) Nu blir det till att finna en lämplig kandidat att prova att suga av !
Ja väldigt olika. Det är ju som när man luktar på huden (kan vara på armen eller var som helst) på folk, då luktar de ju olika. Smakar säkert olika att slicka på armen också liksom. Testa på dig och en kompis 
Kan ha att göra med stresshormoner också, t ex om man skär av kuken när mannen är medveten så smakar den sämre. Men om man ser till att han inte riktigt är med i matchen innan man gör det så smakar den godare.
Fast sen kryddar man den ju innan tilllagning oavsett.
Ja, alla smakar lite olika. Precis som att alla människor luktar lite olika.
Jag har ganska sparsam erfarenhet av ämnet. Jag har en som jag sugit mycket på o lite andra kortare engångsgrejer i historien.... Men min erfarenhet säger att det kan vara olika.
Men vad då innan det börjat komma försats..? Alltså det kommer väl sånt där genomskinligt smörj typ hela tiden? Typ dreggel som droppar så fort man runkar den. Är inte det försatsen? Det kommer mest hela tiden, speciellt när man suger, och det smakar fasen inte gott..... Sämre hos vissa. Synd att jag har en partner som producerar så mycket sånt.