• Husband

Cuckold?

Min fru går mer och mer ut på aktiviteter och fester själv i veckorna, antingen med jobbet eller gamla tjej gänget, medan jag oftast stannar hemma. Nu har hon bett om min tillåtelse att eventuellt ha sex med andra män eller kvinnor ifall det skulle "brinna till", för att inte behöva vara otrogen. Jag tvekar. Någon som har erfarenhet av liknande situation/förhållande, eller bara allmänt råd?

• Svar på tråden Cuckold?
  • DenBittraSanningen

Herregud. Jag hade blivit förbannad om min sambo/fru kommit med en sån fråga...

En dålig idé är alltid en dålig idé
  • Anonym (kommunikation)

Spontant, vad känner du själv?
    Är det något du går igång på, är det tändande för dig att tänka på?
    Är du den svartsjuka typen?
    Det handlar ju helt om hur du upplever det, om du skulle njuta på något plan av att hon hade sex med andra?
    Om du inte gör det, om du känner att det är något som du skulle må dåligt av på något sätt, då tycker jag du ska säga nej.
    Ingen är värd att laborera med sin psykiska hälsa för och i så fall lär det även gå ut över er relation.
    Men känner du att du kan njuta och få ut något av det för egen del så kör på, men var noga, mycket noga med kommunikation och att följa upp med varandra, vart den andra är hela tiden, så det inte drar iväg där nån börjar må dåligt av det.

• Frogo
    Anonym (kommunikation) skrev 2013-12-01 06:26:40 följande:
    Spontant, vad känner du själv? Är det något du går igång på, är det tändande för dig att tänka på? Är du den svartsjuka typen? Det handlar ju helt om hur du upplever det, om du skulle njuta på något plan av att hon hade sex med andra? Om du inte gör det, om du känner att det är något som du skulle må dåligt av på något sätt, då tycker jag du ska säga nej. Ingen är värd att laborera med sin psykiska hälsa för och i så fall lär det även gå ut över er relation. Men känner du att du kan njuta och få ut något av det för egen del så kör på, men var noga, mycket noga med kommunikation och att följa upp med varandra, vart den andra är hela tiden, så det inte drar iväg där nån börjar må dåligt av det.

Håller med. Om du upplever att du njuter av att bli lite hunsad och cuckoldad och det ger dig lika mycket njutning som för henne, so go for it. Gör du inte det, eller känner att du måste göra detta annars sticker hon, omvärdera din relation och kanske sök dig vidare. Båda valen är ok. Gör det som känns bra för dig i det långa loppet.
  • Robert 832

Det finns de som haft en överaskande positiv reaktion på cuckolding men det är väldigt sällsynt. Oftast om man är dragen till det så vet man om det.
    Att du är osäker, eller verkar osäker, tycker jag tyder på att du inte vill eller känner att det tar emot. Då ska du INTE tillåta det.

• Evablonde

Vad känner du innerst inne och hur tror du det känns när din fru berättar hur skönt hon haft det....något du fortfarande gillar......

Medlemsgrupper Sexnoveller, Hotwife, Eva Blonde sextalk
  • Anders 386

Jag skulle inte gå med på det. Kan ju faktiskt vara så att det är en speciell person hon fastnat för.
    Alternativet om hemmasexet inte räcker till är att ta med en person till i ert sexliv, men då ska det vara nån som båda är bekväma med, ett krogragg känns lite tveksamt.
    Men jag hade inte blivit förbannad - betydligt bättre att hon tar upp det än att hon är otrogen. Låter som ni är bra på att prata med varanddra.

• Frogo
    Oldhen skrev 2014-01-15 05:47:11 följande:
    Sibylla har nu tagit fram Cuckold menyn med slogan: När din fru inte är hemma njut av en cuckplate.

Moget att posta detta när killen ber om råd i en svår situation.
  • Gästen Gösta

Eftersom jag själv har en önskan att bli cuckold känner jag spontant att om jag hade varit i din situation och hon hade ställt den frågan så hade jag gärna gett henne min tillåtelse. :) 
    Jag tänker mig in i din situation. Din fru gillar att gå ut och festa, antingen med jobbkompisar eller tjejvänner. 
    Själv kanske du föredrar en lugn hemmakväll själv framför tv:n. 
    Så långt har ni kommit överens. Hon går ut och festar och har kul medan du kanske stannar hemma och kopplar av. 
    Kanske har du inte samma behov som hon att gå ut och festa. 
    Jag kan själv känna så ibland. 
    Kanske har du festat mycket när du var yngre och vill numera helst ta det lungt och koppla av på helgerna. 
    Men din fru har fortfarande viljan att gå ut med tjejgänget och festa och dansa och släppa loss. 
    So far so good. 
    Du kan sitta hemma och koppla av samtidigt som du vet att din fru gör det hon gillar bäst - att gå ut och festa, och hon gör det utan att du behöver följa med eftersom du hellre vill sitta hemma. 
    Du vet att hon roar sig utan att du behöver anstränga dig med att "följa med". 
    Ni kanske har varit gifta ett antal år och vet ganska bra var ni har varandra. 
    Skulle hon antyda att hon kanske kommer att ha sex med någon annan så kommer jag som cuckold naturligtvis ge henne mitt godkännande. 
    Skulle hon ligga över hos någon kille så skulle jag nog gärna vilja att hon ringde mig och talade om det så jag vet att hon inte kommer att dyka upp förrän dagen därpå. 
    Sen skulle jag nog fråga henne lite nyfiket hur det var och sådär, om hon hade det skönt. 
    Jag skulle vara glad och lite nyfiken och vilja höra alla detaljer. :)
    Men det är som sagt jag det. :)

• Anders 386

Jag skulle alldrig palla att veta om att min fru låg med andra när inte jag var med. Om hon ville ha sex med andra skulle jag kräva att det var tillsammans med mig - med en gemensamt utvald partner. Då tillför det något till förhållandet istället för att hon skaffar ett sexliv utan min delaktighet.
     Annars skulle jag liksom bara ligga och fundera "vad gör hon nu" och "tänk om hon utvecklar ett förhållande med den hon sexar med". Ovisshet tycker jag inte om...

• Ruii

Jag skulle nog råda dig TS att faktiskt fundera på hur du skulle känna av att få veta om hon har legat med andra, absolut inte gå med på något sånt ifall du inte är riktigt säker eller vet vad du ska tycka.

Be om mer tid för att fundera isånafall, kanske testa be henne dra en falsk historia nån dag när du inte är beredd bara för att få se hur du skulle reagera... Det viktigaste är att ni båda är med på det och att båda kan leva tillsammans och må bra av en sån relation för annars kan det bli som vissa säger - att det går ut för istället. 

Det behöver inte ens vara "cuckold" på förnedrande nivå utan att ni bara har ett öppet förhållande där ni kan dela med er av era erfarenheter med varandra. Eller ja, man behöver inte ens göra det ifall man helst inte vill veta vad sin partner har gjort. En sak till är dock att inte låta andras tankar kring det här påverka dig eftersom många skriver deras åsikter kring det här och inte många tänker särskilt öppet ibland eller kan acceptera att vissa kanske vill leva på ett sånt här sätt. Men kom ihåg att det är ERAT förhållande så prata med varandra och se ifall ni kanske hittar en lösning.

Kan du inte hantera att hon ligger med andra så säg nej, samma sak ifall du är osäker och be henne om mer tid då!

Är det dock något du känner att du går igång lite på, att få höra  exemepl vad hon har gjort och såna saker så ge det "en funderare" och prata med varandra för att försöka göra upp lite vad som är okej och inte. :P

• Anonym (Anon)

Kom detta från en klar himmel? Känns ju lite oväntat att en dag fråga något sådant utan att innan snuddat vid ämnet eller ha en känsla av att det finns möjlighet att tas emot på ett positivt sätt.

• Anonym (surprise)

Hon har redan varit otrogen. Säg nej och gör sen slut för det hon har sagt till dig är att antingen går du med på det eller så kommer hon att vara otrogen mot dig mot din vilja och utan din vetskap. Testa dig för könssjukdomar och separera.

• Blivandecuckold

Jag och min fru har varit nyfikna på, och diskuterat, den här livsstilen ett par år nu. Precis som med TS är det min fru som varit den drivande parten. Det är hon som går ut med väninnorna, träffar människor som hon blir sugen på och vill ha fria händer. Jag känner mig definitivt säker på att jag tänder på att min fru skulle vara med någon annan, man eller kvinna. Jag tror Gösta tidigare i tråden satte mer eller mindre huvudet på spiken. Jag tänder på idén med den här livsstilen. Jag går ju igång på grejen. Jag vill inte vara delaktig men jag vill veta och höra vad som händer för att bli upphetsad. Därför har vi bestämt att ta nästa steg, att pröva med att hon tar med någon hon träffat ute och vill ha sex med hem till oss. Så jag är i närheten och kan höra, eller till och med se, dem. Jag skulle gärna sitta bakbunden och tvingas se på, men det känns klart osäkert när man inte känner den tredje. Någon som varit med om samma sak, har erfarenhet, tips, råd? Eller tips på något forum där man kan få tips och utbyta erfarenheter?

Svar på tråden Cuckold?