• Sasse

Berlin tips?

Om 1 1/2vecka ungefär sticker jag med min sambo och son på då 16mån till Berlin på en weekend. Någon som har tips på något vi ej får missa? Verkar finnas massor att göra och främst åker vi för julmarknaderna :) ska bli skoj förutom att jag är flygrädd..fy tusan trots kort flygresa 1,5h är jag sjukt nervös. Plus att det är sonens första flygresa, att flyga med en busig 1-åring stressar jag också upp mig över. Önskar jag inte vore så nojjig..vill ju ej stt min rädsla ska föras över på honom..

• Svar på tråden Berlin tips?
  • Kaisa Kavat

Jag var i Berlin i somras och hamnade på Classic Remise Berlin. Jag är INTE Intresserad av bilar men detta blev en upplevelse lite utöver det vanliga. Kostar inget att vandra runt här... Bilarna står i 2 vånings glashus... hur coola som helst.... Verkligen värt ett besök...

remise.de/Classic-Remise-Berlin-english-summary.php 

Det finns massor med sevärdheter ... bara till att vandra runt och ni hittar saker ni känner igen...

Kaisa

• Enter Sandman

Åh, den här måste jag spara, planerar en resa till Berlin i vår, så tack ts för att du startade tråden, hoppas du inte har något emot att jag följer den och tar del av tipsen.
    Trevlig resa.Glad

Svar på tråden Berlin tips?