• Anonym (Kille)

    Tjejer: Hur får man enklast ligga med er?

    Förutom att betala...

    Jag är en vad jag tycker snygg kille och aldrig hört annorlunda. Har också intrycket att tjejer som väl ha varit med mig har väldigt svårt att slita sig ifrån mig. Lite grann som att jag har svårt att få tjejen, men när jag väl fått henne stiger mitt värde med 1000 %.

    Det här gör mig något irriterad. Ibland får jag intrycket att jag blir obefogat dissad. Tjejen vet inte vad hon går miste om helt enkelt. Då undrar jag tjejer, eftersom att jag alltid i förstahand bara är ute efter sex (det är lite grann av arbetsintervjun), hur får man er enklast i sängen?

    På krogen har jag ibland kört den oerhört romantiska repliken "ska vi ligga?" och det har ibland funkat. Men jag får ändå intrycket att det borde finnas ett mer effektivt sätt.

    Tänk dig (tjejen) att du är en ganska pryd tjej, alltså du är väl ingen slampa direkt, hur skulle en kille behöva komma fram till dig och hur kulle han behöva föreslå sin invit till sex utan att du ska känna dig förolämpad?

  • Svar på tråden Tjejer: Hur får man enklast ligga med er?
  • Anonym (Tjej 28)

    Så här brukade det gå till när jag var singel: träffar en kille på krogen, vi börjar prata, han är en skön och rolig person, han får mig att skratta, vi dansar, vi dricker, dansar mer och börjar hångla, hånglar järnet tills stället stänger, han eller jag föreslår att vi går hem till någon av oss, vi hånglar i taxin, ramlar in i hans/min lägenhet, sliter av varandra kläderna och knullar. Det skulle aldrig funka om en kille gick fram och bara "ligga?" måste ju lära känna honom litegrann så jag gillar hans personlighet och är hyfsat säker på att han inte är en yxmördare.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej 28) skrev 2013-12-01 16:16:15 följande:
    Så här brukade det gå till när jag var singel: träffar en kille på krogen, vi börjar prata, han är en skön och rolig person, han får mig att skratta, vi dansar, vi dricker, dansar mer och börjar hångla, hånglar järnet tills stället stänger, han eller jag föreslår att vi går hem till någon av oss, vi hånglar i taxin, ramlar in i hans/min lägenhet, sliter av varandra kläderna och knullar. Det skulle aldrig funka om en kille gick fram och bara "ligga?" måste ju lära känna honom litegrann så jag gillar hans personlighet och är hyfsat säker på att han inte är en yxmördare.
    Ok! Ponera följande då: En tjej bjuder hem en kille hon knappt känner för att se på film. Hur ska han då göra sitt move för att få ligga? Så att det inte bara blir ett faktiskt tv tittande.
  • Anonym (Tjej 28)
    Anonym (Kille) skrev 2013-12-01 18:40:34 följande:
    Ok! Ponera följande då: En tjej bjuder hem en kille hon knappt känner för att se på film. Hur ska han då göra sitt move för att få ligga? Så att det inte bara blir ett faktiskt tv tittande.

    Alla vet väl att se på film betyder knulla som kaniner ;) ta med en flaska vin, sitt nära och håll om henne under filmen, börja smeka hennes nacke och rätt som det är kysser ni varandra.
  • Anonym (:D)
    Anonym (Tjej 28) skrev 2013-12-01 18:52:18 följande:

    Alla vet väl att se på film betyder knulla som kaniner ;) ta med en flaska vin, sitt nära och håll om henne under filmen, börja smeka hennes nacke och rätt som det är kysser ni varandra.

    Haha japp! Lyckas man inte få knulla på en filmkväll får man aldrig knulla.
  • Smecker
    Anonym (Kille) skrev 2013-12-01 18:40:34 följande:
    Ok! Ponera följande då: En tjej bjuder hem en kille hon knappt känner för att se på film. Hur ska han då göra sitt move för att få ligga? Så att det inte bara blir ett faktiskt tv tittande.
    Vill hon knulla så sliter hon av dig kläderna. Sliter hon inte av dig kläderna så vill hon inte knulla tillräckligt mycket, och då hjälper inga moves i världen.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (blicken)

    Om du är intelligent och har det rätta suget i blicken. Annars ids jag inte. 

    Tror inte det har så mycket med vad man gör och säger att göra, det är hormoner, gissar jag

    fast är du tjej så blir det lättare. att få ligga med mig, alltså, rent allmänt

  • Anonym (anna)
    Anonym (:D) skrev 2013-12-01 18:58:09 följande:

    Haha japp! Lyckas man inte få knulla på en filmkväll får man aldrig knulla.
    Det har varit ett evigt problem för mig! Alla mina killkompisar som velat ha filmkväll har fått just det, en filmkväll! Och jag har blivit arg när de försökt något mer för vi var ju bara kompisar. Men de trodde att alla visste film=sex.
  • Anonym (anna)

    Sen får jag nog säga att en tjej som är "ganska pryd" förmodligen inte kommer ha sex med dig alls om det bara handlar om sex. Då får du nog anstränga dig mer och bjuda ut på ett par dejter först.

  • Anonym (:D)
    Anonym (anna) skrev 2013-12-01 21:18:15 följande:
    Det har varit ett evigt problem för mig! Alla mina killkompisar som velat ha filmkväll har fått just det, en filmkväll! Och jag har blivit arg när de försökt något mer för vi var ju bara kompisar. Men de trodde att alla visste film=sex.
    Awwww stackars killar ;)
  • Millicent
    Smecker skrev 2013-12-01 19:18:54 följande:
    Vill hon knulla så sliter hon av dig kläderna. Sliter hon inte av dig kläderna så vill hon inte knulla tillräckligt mycket, och då hjälper inga moves i världen.

    "Education is not the learning of facts, but the training of the mind to think." -Albert Einstein
Svar på tråden Tjejer: Hur får man enklast ligga med er?