• Anonym (Vinnare?)

Har ni någonsin vunnit några tävlingar?

Man ser så mycket tävlingar överallt och ibland undrar jag om folk ens vinner på sådana där tävlingar, om inte några vinnare presenteras vet man ju inte.

Därför vill jag veta - har du vunnit någon tävling någon gång?
    Typ - köp ett trepack cola och tävla om en resa till Maldiverna, eller mindre saker som prylar etc.

Berätta vad ni vann för något, vore så kul att höra om folk faktiskt vinner ibland :)

• Svar på tråden Har ni någonsin vunnit några tävlingar?
  • La Lola

Vann en resa till Kos på krogen när jag var typ 19 och sen vann jag 3000 kr i checkar från Findus i en mattävling här på FL för typ 1½ år sen eller nåt.

Det är väl de tävlingarna som är värda att nämna.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mammat3

Min högsta vinst var ett presentkort med 1000 kr på en tatuering som jag fick förra julen. Sen vann jag i en tävling här med som var ett monster gosedjur. Det var väl allt skulle jag tro :)

• Thotis90

Jag vann en tävling på facebook: ett presentkort värt 1000:- hos en fotograf. Det presentkortet användes dock aldrig (är fotograf själv).

Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se
  • Mandel

En fd arbetskamrat deltog i mycket tävlingar och hon vann faktiskt ofta. Biljetter till föreställningar, telefoner, tvättmaskiner osv.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Dragonfly

Har vunnit 10.000 kr på triss, kul!

• Dragonfly
    Dragonfly skrev 2013-12-02 15:02:12 följande:

Och läste jag lite noggrannare så såg jag ju att det var tävlingar du frågade om

Jag har en vän som vann en resa till Barcelona genom att skriva en slogan (minns ej till vad).
  • Severus

Eukanuba kattmat för ett år är nog det "dyraste" jag vunnit. Värt ca 1500:-

Sen en drös småvinster

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (Vinnare?)
    Dragonfly skrev 2013-12-02 15:02:12 följande:
    Äh :D kul med trissvinster också ju! Det är rätt ovanligt att man vinner så mycket på triss, kul!
  • AnnaBr

Jag vann en såndär stor rosa Ahlgrens upplåsbar bad-bil för några år sedan.

Sedan har jag vunnit ett choklad i ett par småtävlingar på FB några gånger. 

Annars har jag väl aldrig vunnit något riktigt stort någon gång... nästan lite tragiskt :D Men, men... en dag så händer det, eller hur?

• Anonym (lite smått)

Jag vann biljetter till Iron Maiden konsert via en frågetävling på Cdon.com

jag vann även skiva med Carola när hon vann  melodifestivalen och det var en frågetävling i tidningen dagen efter.

jag har också vunnit biljetter till Fotbollsmatcher via radiofrågetävlingar

Jag vann biljetter till en Spice girls konsert när jag var yngre, genom en fråga i Aftonbladet.

Det största jag vunnit var nog två flygbiljetter till Paris via en internettävling på en resesajt.

Så inga storvinster men lite smått då och då.. det är kul!

• Anneli 87

Ja, jag vann en tävling på mix megapol för ett antal år sedan. Man tävlade om ett presentkort på paintball för 10 personer (4000kr) och jag fick presentkortet och så så jag är nöjd :)

• Spionen

Vann en TV i en radiotävling för några år sedan.

I en annan tävling hos en annan radiostation vann jag konsertbiljetter.

• L i n n

Presentkort hos kiropraktiker värt 400 kr på en Facebooktävling.

Två årskort till Barnens Gård värt ca 3600 kr på en Facebooktävling.

Boende och inträde i två dagar på Astrid Lindgrens värld, värt några tusenlappar på en tävling i IKEA-varuhuset.

• Lady Paraplyh

Jag vann sex biljetter till Barnens gård i en Findustävling i somras och två kilo kattmat från Royal canin från tidningen Kattliv. Men jag misstänker att en del Facebooktävlingar är fejk, i alla fall de från mindre seriösa sidor som ingen har hört talas om.

• Anonym (Vivi)

På rent spel inte mer än 40-50kr på Lotto tex.
    Däremot en resa till USA via en tv-kanal, med träff med artister, konserter osv.
    Samt ett presentkort på 10000kr i vårt köpcentrum (alla butiker utom systembolaget och apoteket).
    Det är väl de största grejerna.

• Severus

Glömde ju. Vann 3000 kr på Bandit radiokanalen i en tävling för 3 år sen

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Queenie70

Vann en utlandsresa för mig och en väninna

• Anonym (längesen)

jag vann 20.000:- på en tianlott 2002 :)

• Natask

Nu har ni chansen att vinna ett Silikonhalsband som också är en bitring till bebisar. Gå in och tävla på Pärlis på Facebook . Lycka till! Vi skriver alltid vinnaren :) www.pärlis.se

Svar på tråden Har ni någonsin vunnit några tävlingar?