• Frame87

Julklappstips flera 10kr:s klappar

Hejsan.
    Har julklappsbyte i år mellan oss vuxna där man drar en person som man ska köpa julklapp till. Summan är 100kr. Jag drog svägerskan så då vill jag hitta på något kul. Tänkte köpa massa 10kr:s eller billigare klappar, slå in varje klapp, sedan slår jag in dem två och två o.s.v tills det blir en! 

Och nu undrar jag om någon kanske har något tips om vad man kan köpa, ska ju inte vara något helt värdelöst. Har köpt ett mobilskal på rea 10kr och tre tändare 10kr. Så behöver några fler!

• Svar på tråden Julklappstips flera 10kr:s klappar
  • krompa

Gillar hon att baka kan du köpa snygga bullformar på de flesta 10:- marknader.

• Frame87

Bullformar skulle kunna vara något. och godis gillar ju alla! :) Hon använder tyvärr inte nagellack..

• Almina

IKEA har ju en hel del billigt! För max 10 kr per styck kan man bl. a. få ett doftljus, servetter, vas, mjölkskummare, liten tavelram, hyacint, liten skål eller en prydnadskudde.

Annars kanske en lagom mängd löste kan vara nåt.

• Gizmo

Dollarstore har massor av varor för 10 kr. Samt Rusta & ÖB.

• Frame87

Ikea har jag inte tänkt på faktiskt! Det skulle absolut kunna vara något! Synd att jag inte har det i stan men är dock inte så jättelångt att åka. :)

Te dricker hon inte men annars hade det varit en bra idé! :)

Dollarstore har jag aldrig varit på och tyvärr har jag en bit att åka för att komma dit, men är det typ samma som rusta och öb? För de två har jag i stan.

• Frame87

Coolstuff är en kul sida. :) Handlat därifrån förut. Men jag vill ha 10krs grejer till den här julklappen. :)

Svar på tråden Julklappstips flera 10kr:s klappar