• Anonym (tvivel)

Min fru besökte porrsida med lesbianskt innehåll

När jag skulle låna min sambos dator så såg jag på sökfältet som sparats som historik att hon hade besökt en porrsida. När jag klickade på sidan såg jag att sidan hade ett renodlat lesbianskt innehåll. Jag vet inte vad jag ska tro. Hon har aldrig nämnt för mig att hon är lesbiana eller bisexuella. Känner mig väldigt förvirrad och rädd, rädd för att hon ska tappa känslor för mig i och med detta. Vet inte om jag borde tala om för henne? Hade ni gjort det? Kan tänka mig att det är ett känsligt ämne som hon kanske vill hålla privat, eller som hon kanske kommer skämmas över ifall jag talar om att jag vet om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-03 12:12
    Sambo ska det stå och inte fru

• Svar på tråden Min fru besökte porrsida med lesbianskt innehåll
  • Påven Johanna

Känner du dig förvirrad och rädd för att din sambo (inte fru) har kollat på lesbisk porr? 

• fapp

lesbiana? heter det så nu mera?

• mice

Hon kanske bara var nyfiken. Man behöver inte vilja göra verklighet av alla fantasier. En del saker än bara spännande i tanken. Glad

• LillGris

Haha lesbiana?

Man kan såklart tända på lesbisk porr som heterosexuell.

• Fia 28

Jag tror orsaken till varför många kvinnor tittar på lesbisk porr är för att det är mjukare än vanligt porr där det är ofta rätt hårt och mest fokus på kuken typ. Det gör iaf inte din sambo lesbisk!

• Anonym (jag)

Jag kollar ibland på lesbiskt porr, ibland på bögporr och jag är en heterosexuell kvinna. Bögporr var mer av ren nyfikenhet, lesbiskt för att är jag kollar på porr är jag inte så intresserade av personerna utan vad de gör. Att se heterosexuell porr innebär en massa för mig ovidkommande scener där de visar en kvinna som tillfredsställer en man, det ger mig inte ett dugg att titta på.
    Inte heller är jag intresserad av att se personernas ansikten, jag vill se närbilder eller bilder som visar hela scenen.

Tittar jag på lesbiskt sex vet jag att jag inte kommer att få snabbspola en massa då det alltid är kvinnans njutning i centrum.

• Anonym (jag)
    fapp skrev 2013-12-03 12:20:15 följande:
    lesbiana? heter det så nu mera?

Tror TS är samma som startade en tråd för en tid sen då ordet böga användes.
  • Pipal

Det finns ju inte mycket heterosexuell porr som riktar sig till kvinnor. Som kvinna kanske man hellre väl se sånt som är riktad till kvinnor.

• Bjoer

Rädd? Hade jag varit du hade jag tänkte SCORE!!! Dörren till trekant (den bra sorten) har precis gläntats! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Förkastligt)

Alltså, din sambo kollar på porr!?!?! 
    Dumpa henne direkt, det är helt i klass med otrohet, oavsett vilken typ av porr det är.
    Vet du inte att det är trasiga människoöden med missbruksproblem och drogproblem som spelar in porrfilmer. Vill du att din sambo skall medverka till att stimulera sådan industri?

• Anonym (tvivel)

ne jag vet inte..jag hoppas inte det

• Anonym (jag)
    Anonym (Förkastligt) skrev 2013-12-03 14:12:30 följande:
    Alltså, din sambo kollar på porr!?!?! 
    Dumpa henne direkt, det är helt i klass med otrohet, oavsett vilken typ av porr det är.
    Vet du inte att det är trasiga människoöden med missbruksproblem och drogproblem som spelar in porrfilmer. Vill du att din sambo skall medverka till att stimulera sådan industri?

Vet du inte att det finns undantag till trasiga människor med missbruksproblem som spelar in porr? Det finns privatporr i mängder att se på nätet.
Svar på tråden Min fru besökte porrsida med lesbianskt innehåll