• BadnSweet

Har du sett din granne naken?

Det är så att när jag är ute på balkongen och röker så har jag väldigt bra insyn i grannens lägenhet och det har hänt att hon som bor där har både gått runt i string och helt naken. Jag vet inte om hon vet att jag ser men när hon är påklädd så tittar hon åt mitt håll och ser att jag brukar röka där :) Asså jag tycker inte det e nått farligt utan tycker det är skoj bara och blir juh lite tänd på när det händer men man vill juh inte uppfattas som nån snusk kille :) haha Vad göra? Vist är det rimligt att hon vet att jag kan se henne? Har ni sett era grannar nakna eller liknande?

• Svar på tråden Har du sett din granne naken?
  • Smecker

Ja, tyvärr. Krävdes 1,5 kg kaustiksoda för att bränna bort den synen från näthinnan.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • BadnSweet
    Smecker skrev 2013-12-03 19:53:16 följande:
    Ja, tyvärr. Krävdes 1,5 kg kaustiksoda för att bränna bort den synen från näthinnan.

Haha vadåra? Vad såg du?
  • NyttNamn

Klart hon vet att du tittar.. Om hon vet att du brukar stå där och sen strosar omkring näck - vill ju visa upp sig Jag har.. Sett flera av mina grannar nakna.. Inte så spännande dock - på badhuset

Pour some sugar on me...
  • BadnSweet
    NyttNamn skrev 2013-12-03 20:08:17 följande:
    Klart hon vet att du tittar.. Om hon vet att du brukar stå där och sen strosar omkring näck - vill ju visa upp sig Jag har.. Sett flera av mina grannar nakna.. Inte så spännande dock - på badhuset
    Pour some sugar on me...

Jo men det är så jag tänkt också, hon måste juh veta men vad är meningen da? Är det för att göra mig kåt eller tänder hon på det själv eller bryr hon sig helt enkelt inte? Haha
  • Anonym (tjej)

Ja när jag gick i högstadiet hade jag min lärare som granne och en gång när jag gick förbi mitt fönster utan kläder då jag hade duschat så såg jag att han stod där och tittade. Skämdes först och gömde mig när jag insåg att han sett mig men såg då att han stod och runkade i fönstret! Jag smygtittade lite och var fascinerad men ändå obekväm. Fönstret var på andra sidan en väg så man såg inte jättebra. När han var klar så kom han ut på gården och gestikulerade att jag skulle öppna mitt fönster så jag gjorde det och då sade han att vi måste prata och att han insett att detta var fel.

Sedan när vi pratade dagen efter så sade han att han trodde att jag visat upp mig med mening för honom. Det visade sig att han inte hade några känslor för mig men vi inledde ett sexuellt förhållande som varade i ett år nästan.

• NyttNamn
    BadnSweet skrev 2013-12-03 20:13:07 följande:
    Jo men det är så jag tänkt också, hon måste juh veta men vad är meningen da? Är det för att göra mig kåt eller tänder hon på det själv eller bryr hon sig helt enkelt inte? Haha

Kan väl vara vilken som helst av de anledningarna.. Antingen bryr hon sig inte om nån ser - naken i sitt eget hem liksom.. Så kan jag känna när jag traskar in i köket med full insyn utan kläder.. Eller så gillar hon bara att visa upp sig.. Eller så antar hon att du gillar det du ser och går igång på det..
    Pour some sugar on me...
  • Smecker
    BadnSweet skrev 2013-12-03 19:55:00 följande:

Haha vadåra? Vad såg du?
    Jag vill inte prata om det. Kaustiksodan är slut.
  • BadnSweet
    NyttNamn skrev 2013-12-03 20:24:08 följande:

Jo så kan det va :) man kanske ska vinka och se hur hon reagerar? Haha
  • BadnSweet
    Anonym (tjej) skrev 2013-12-03 20:23:50 följande:
    Ja när jag gick i högstadiet hade jag min lärare som granne och en gång när jag gick förbi mitt fönster utan kläder då jag hade duschat så såg jag att han stod där och tittade. Skämdes först och gömde mig när jag insåg att han sett mig men såg då att han stod och runkade i fönstret! Jag smygtittade lite och var fascinerad men ändå obekväm. Fönstret var på andra sidan en väg så man såg inte jättebra. När han var klar så kom han ut på gården och gestikulerade att jag skulle öppna mitt fönster så jag gjorde det och då sade han att vi måste prata och att han insett att detta var fel. Sedan när vi pratade dagen efter så sade han att han trodde att jag visat upp mig med mening för honom. Det visade sig att han inte hade några känslor för mig men vi inledde ett sexuellt förhållande som varade i ett år nästan.

Ok. Hm hur gammal var du och hur gammal va han? Låter lite olagligt.
  • BadnSweet
    Smecker skrev 2013-12-03 20:40:57 följande:
    Jag vill inte prata om det. Kaustiksodan är slut.

Hahaha :)
Svar på tråden Har du sett din granne naken?