• Anonym (TS)

Vill se bilder på snygga killar här på FL.

Jagg, jag vill gärna se på lite snygga bilder här på FL, som killar har lagt upp på sig själva. Någon som kan presentera något snyggt?;))

Seså killar, skynda er nu o plåta er, och lägg upp här? Eller om någon kan tipsa om nån snygging som har bilder på sig i sitt galleriCool              Ps , jag är tjej.

• Svar på tråden Vill se bilder på snygga killar här på FL.
  • Anonym (Steve)
    Anonym (TS) skrev 2013-12-04 08:58:57 följande:

Jagg, jag vill gärna se på lite snygga bilder här på FL, som killar har lagt upp på sig själva. Någon som kan presentera något snyggt?;))

Seså killar, skynda er nu o plåta er, och lägg upp här? Eller om någon kan tipsa om nån snygging som har bilder på sig i sitt galleriCool              Ps , jag är tjej.

Helkroppstråden?
  • Anonym (Pinsamt.)
    Anonym (Steve) skrev 2013-12-04 09:03:50 följande:
    Helkroppstråden?
    Den är ju sjukt patetisk. Vuxna människor som poserar i olika poser fiskandes efter komplimanger. Pinsamt bara. Och många av dom är inte ens snygga.

Finns en medlem här på fl som har en snygg kille. Hon har bilde rpå honom i sitt galleri. Men kan itne lämna ut hennes namn. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (Steve) skrev 2013-12-04 09:03:50 följande:
    Helkroppstråden?
    Okej, har bara sett själva tråden men aldrig gått in i den, den är ju såå lång..Men jag får väl kika lite då;)
  • Anonym (PS)

Snygga killar?? Här på FL??? Det finns inte kan jag lova!

• Anonym (Pinsamt.)
    Anonym (PS) skrev 2013-12-04 09:49:17 följande:
    Snygga killar?? Här på FL??? Det finns inte kan jag lova!
    Joho då=)
  • Anonym (Hihi)

Killar och killar...finns ju mer 50 åriga gubbar med eget hemgym. Haha

• pojken81

Skicka ett PM så får du se mer av mig.

• Balrog
    pojken81 skrev 2013-12-04 13:03:05 följande:
    Skicka ett PM så får du se mer av mig.
    Ja, det är ju alltid en start =)...annars finns det ju en annan tråd för sådana aktiviteter...om man vill vara ordentligt publik så att säga.
Svar på tråden Vill se bilder på snygga killar här på FL.