• Trevlig helg

Min kåta fru!! Underbart!

Måste få berätta att jag fått en ny fru efter 14 år, på det sexuella planet! Underbart!!

Har nu haft ett fantastiskt sexliv i några veckor, har upptäckt en helt ny sida hos min fru.

Hon blir störtkåt av lite hårdare tag och riktigt dirtytalk!
     Vi kör helt enkelt nästan ett spel i sovrummet, där hon är med på det mesta och hon blir vrålkåt.
    Kör lite doktorslekar, låter henne ligga som runkobjekt o blir nersprutad,hon är en riktig spermahora.
    Används en hel del leksaker och glidmedel.
    Hon tycker att det är underbart, och jag kan bara hålla med!
    Underbart sexliv!
    Fantasierna flödar!

Hur är det bland er andra män som kvinnor. Dela med er av era erfarenheter på det planet!
    Längtar redan till sängen! Undra vad nästa steg blir!

• Svar på tråden Min kåta fru!! Underbart!
  • Modernmom

"Spermahora"... Där dog det lite.. Inte kallar man sin fru det, lek eller inte.

• Anonym (Bocken)

Vi behöver inga hårda tag, eller leksaker, vi har det kanonbra ändå.
    Vi är lika kåta bägge två, ock det behövs inte mycket för att vi ska tända.

Men lycka till med ert "nya sexliv"

• Anonym (spermahora)
    Modernmom skrev 2013-12-04 10:11:28 följande:
    "Spermahora"... Där dog det lite.. Inte kallar man sin fru det, lek eller inte.
    Min man kallar mig spermahora, slyna, luder, hora, fitta mm för att nämna några exempel. Jag njuter
  • Anonym (Undergiven man)

Jag vill oxå bli kallad för slyna å j--la fitta å spermahora av min fru, men hon tycker det känns fel. :(

Dock så smiskar hon mej iaf. Vilket vi njuter kollosalt av :)

• Anonym (en nyfiken en)

Det vore intressant att höra något om vad det var som föranledde förändringen. Hur kom ni på att ni skulle göra på det här sättet för att sexet skulle bli riktigt intressant? (Min fråga gäller alltså egentligen inte vad det är ni tänder på, det har du redan berättat, utan hur ni kom att prata om detta eller vad det nu var som hände.)

• Balrog

Härligt att du hittat rätt...visste hon inte om själv att hon "ville" detta?...14 år är ju ändå 14 år =)...eller känner du att hon har hintat om det tidigare?

• Trevlig helg

Ja hur upptäckte vi detta!

Har på senare tid förstått att hon gillar lite hårdare tag, även när det gäller film!

Hon gick igång väldigt när vi pratade om att doktorn skulle kolla hennes fitta!

DP Creampie filmer är nog det bästa hon vet,,, Så kåt av det! Tungan ute

Svar på tråden Min kåta fru!! Underbart!