• Anonym (Emelie Lärare)

Skolelev runkade på toalett. Kontakta förälder??

Jobbar på en skola där jag när jag öppnade en toalett fick se att en kille stod där inne och runkade till någon naken tjej bild på sin telefon. Han hade glömt att låsa. 

Visst bör man kontakta föräldrarna om detta? Men jag velade och tänkte höra hur ni ser på saken .

• Svar på tråden Skolelev runkade på toalett. Kontakta förälder??
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför det? Det är väl ingen som tar skada av att grabben drar en Tarzan? Be honom vara noga med låset framöver bara.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Påven Johanna

Va? Nej, men herregud. Varför tror du att du ska göra det? Han var ju på toaletten och inte på ett bord i matsalen.

• Anonym (nej)

Nej du ska inte ringa föräldrarna. 

• Fatheya

Eh, varför skulle du göra det? Det är väl pojkens ensak. Visst dumt att han glömde låsa dörren men han har nog lärt sig sin läxa nu.

Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
  • Anonym (aa)

Jag förutsätter att detta är ett skämt. Han får väl göra vad han vill på toaletten? Behov som behov. För tjejer kanske det är en speciell sak, för killar är det som att bajsa.

• Anonym (=?)

Ja för det lär väl inte alls bli traumatiskt för killen... Är det fel att runka eller vad är problemet???

• Anonym (Ehh)

Haha, nä du bör inte kontakta föräldrarna! Privatliv?

• Anonym (Ehh)

Haha, nä du bör inte kontakta föräldrarna! Privatliv?

• Tänkttill

Absolut inte! Däremot skulle jag ha betonat för honom vikten av att låsa dörren så ingen oförstående kommer in och gör en stor grej av något naturligt!

Svar på tråden Skolelev runkade på toalett. Kontakta förälder??