• Anonym (break)

Jag vill bryta ett ben.

Jag har länge drömt om att få bryta något av mina ben i kroppen, helst en arm eller ett ben. Ett revben skulle inge ge mig nått. Helst av allt vill jag få en öppen fraktur som innebär operation. 

Hur ska jag bära mig åt? Ni som brutit något, hur gick det till?

• Svar på tråden Jag vill bryta ett ben.
  • Anonym (Korkat)

Släng dig framför en bil, då lär du hamna på sjukhus, och med lite tur blir du opererad.

• Anonym (break)
    Anonym (Korkat) skrev 2013-12-04 19:50:10 följande:
    Släng dig framför en bil, då lär du hamna på sjukhus, och med lite tur blir du opererad.
    Jag är inte ute efter att dö. Jag vill bara bryta ett ben. Att hoppa framför en bil är för farligt.
  • Anonym (break)
    Furstinna skrev 2013-12-04 19:52:19 följande:
    Munchausen much?
    Nä absolut inte....jag vill bara bryta ett ben. Jag vill veta hur det känns.
  • Anonym (Nurse)

Men vad är det för fel???

• Anonym (break)
    Anonym (Nurse) skrev 2013-12-04 19:56:11 följande:
    Men vad är det för fel???
    Ja det kanske inte är en vanlig önskan. Men jag har drömt om detta länge.
  • Anonym (Psykhjälp)

Du verkar behöva någon att prata med.

• Anonym (break)
    Anonym (Psykhjälp) skrev 2013-12-04 19:58:27 följande:
    Du verkar behöva någon att prata med.
    För att jag är nyfiken? För att jag inte strävar efter samma upplevelser som andra?
  • viseversa

Jag ver hur det känns. Inte en öppen fraktur men min fotled gick av HELT och foten vred sig ett halvt varv bakåt och pekade neråt istället för uppåt. Ambulans med blåljus till sjukhus och operation nästan på en gång. Nu har jag en platta,6 skruvar och en spik som håller ihop foten.

Kan lova dig att det är inget du vill gå igenom. Jag kunde inte ens gå på toa dom första veckorna. Tog mig en kvart att "ta mig" från fotöljen till toan 4 meter bort. Och jag grät av smärta varje dag. Dessutom hade jag vrickat den "friska" foten väldigt illa samtidigt så jag hade ingen fot att stödja på. Ja och så fick jag ta sprutor DAGLIGEN i X antal veckor för att förhindra blodproppar. Allt detta hände i början av sommaren. Kul sommar jag hade(not)

Förlåt men jag tycker det känns lite sjukligt att vilja skada sig själv som du vill. Och jag tycker du ska söka hjälp för dessa tankar för NEJ det är inte normalt.

Svar på tråden Jag vill bryta ett ben.