• Titti91

hur ofta knullar ni i skedställningen?

Skedställningen! Hur underbar är inte den egentligen?Skrattande

Jag tycker att den är helt fenomenal. Lätt den mysigaste också! 

Men den verkar inte vara särskilt omtyckt som sexställning eller? Eller har jag fel?Oskyldig

Hur ofta kör ni SKEDEN?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur ofta knullar ni i skedställningen?
  • Anonym (Fredde)

Nästan varje gång.. Älskar när vi ligger sked, och jag, eller hon börjar bli kåt. Känner hon att jag blir hård, börjar hon trycka och gunga emot mig, då vet jag att jag att hon inom en minut är så våt att det bara är att "slinka in"

Är det jag som är på, så börjar jag meka hennes rumpa och en hand på ett bröst, sen tr det inte länge innan jag känner hur våt och redo hon här.

Hon verkligen älskar att när vi ligger i skeden helt sonika trycker in hela sakta, sakta i en första stöt..Sen ökar vi takten..

Blev sugen nu :-/
  • Anonym (Måne)

Aldrig med min nya partner, då han inte är tillräckligt lång. Vi har försökt, men det funkar inte. Med exet var detta vanligaste ställningen. 

• Anonym (.)

Varje samlag just, den senaste manaden och en manad framat antar jag for min man klarar inte av att se magen (ar hoggravid) sa jag maste ligga pa sidan med tacke over magen;p i vanliga fall brukar det bli en stund varje samlag men vi bada foredrar andra stallningar

• Smulan 89

Mysa före eller efter sex i skedställning är jättebra. Ha sex i skedställning är snudd på värdelöst.

• Anonym (Bäst)

Kör nästan alltid den inledningsvis. Tycker den är hur bra som helst. Han kommer åt bra med händerna på alla de rätta ställena samtidigt som han är inne i mig.

Läser ofta att den inte är så populär, och krånglig att få till. Nuvarande sambo var inte heller så förtjust i den förrän han träffade mig. Det gäller att en ligger på rätt sätt bara så att mannen kommer in ordentligt, sedan så finns det få ställningar som är lika bra.

• Anonym (Frugan)

Skit tråkig ställning kan kvitta

• Titti91
    Anonym (Måne) skrev 2013-12-05 00:35:26 följande:
    Aldrig med min nya partner, då han inte är tillräckligt lång. Vi har försökt, men det funkar inte. Med exet var detta vanligaste ställningen. 
    Jag älskar denna ställning!

Men den kanske inte funkar med litet penis? Hur stor bör penis vara?
  • Sugen01

[quote=71862299][quote-nick]Titti91 skrev 2013-12-05 02:58:45 följande:[/quote-nick]

Anonym (Måne) skrev 2013-12-05 00:35:26 följande:
    Jag älskar denna ställning! Men den kanske inte funkar med litet penis? Hur stor bör penis vara?[/quote Mm. Den bör vara stor
  • Anonym (lurkerfia)

Älskar skeden. Tyvärr min man också, eftersom han kommer med en gång när vi tar den.

Svar på tråden hur ofta knullar ni i skedställningen?