• Emmalinnéa

Testlagrets kasseter spökstreck?

Jag har nu gått med extremt onda bröst,värk i ländryggen,molvärk i mage rygg,llamående på kvällen ibland på morgonen,svullen mage och varit extremt trött. i en vecka.
    Hade också en liten spottning 2-4 dagar efter min ägglossning.

Känner mig super gravid, visste direkt att jag var gravid redan efter ägglossningen.

Har nu bim på söndag, men ivrig som jag är så har jag tagit test 4 dagar i rad nu. Varje morgon har jag fått ett riktigt svagt streck, alltså båda jag och min man ser strecket men det är ändå såpass svagt så vi liksom får kolla noga. Det är testlagrets kassetter vi har och testar med är det möjligt med spökstreck 4 dagar i rad?

• Svar på tråden Testlagrets kasseter spökstreck?
  • Emmalinnéa
    Jacqueline skrev 2013-12-05 11:38:16 följande:
    Har du bild?svårt att säga om det är spök när man inte kan se strecken
    Försökte ta kort på strecken men det fastnar liksom inte på min mobil kamera, fast det är typ som en skugga fast lite lite rosa i, första dagen fick jag vrida å vända på testet för att se nått men nu så ser jag det tydligare men det är ändå liksom super svagt.
  • Jacqueline
    Emmalinnéa skrev 2013-12-05 11:56:43 följande:
    Försökte ta kort på strecken men det fastnar liksom inte på min mobil kamera, fast det är typ som en skugga fast lite lite rosa i, första dagen fick jag vrida å vända på testet för att se nått men nu så ser jag det tydligare men det är ändå liksom super svagt.
    Okej ,men hcg fördubblas varannan till var tredje dag så avvakta till lördag morgon och ta nytt test och är det tydligare då så har du ditt svar är det lika svagt dock så får du nog avvakta ytterligare nån dag innan du testar igen lycka till.
  • V79

Svårt att svara på om dina är spökstreck men jag har fått spökstreck på deras kassetter under två omgångar. Första gången för lite mer än 1 år sedan och då var det tydliga streck och jag trodde jag var gravid men inga andra test visade plus. Nu senast så hade jag glömt bort vilket företag som sålde dom bra kassetterna och beställde från testlagret och dom var skit, visade alltid ett streck inom tiden men olika styrka varje gång så jag förstod att det inte stämde, kommer aldrig mer att köpa deras kassetter utan jag har nu kommit ihåg att det var baby or not som sålde dom bra kassetterna.

• Emmalinnéa

Okej har beställt 2 test från clearblue nu som jag ska prova på söndag, hoppas hoppas hoppas!!!!!!

• Emmalinnéa
    Jaijja skrev 2013-12-09 09:01:13 följande:
    HUr har det gått för dig??
    Det är totalt snökaos här så mina test har inte kommit ännu Hoppas dom kommer ida ska testa direkt hade bim igår men ingen mens än sålänge men en fruktansvärd värk i ryggen.
    Har haft nåra tidiga missfall nu så jag kan inte vara riktigt glad tills vi nått vecka 12 iallfall, hoppas hoppas hoppas!
  • SannaMaria

Jag tog ett test idag och efter 18månader utan spökstreck var det här de jag såg när man vred och vände. Fick dock ingen bra bild så ändrade konstrasten lite och då blev det såhär:
    Men jag tror faktiskt jag kan vara gravid!! Hoppas.. Tror nog du också är gravid om du har fått "utslag" så många dagar irad:)

Den undre stickan är en gammal negativ sticka som jag bara la dit så man skulle se lite bättre.
  • Jaijja
    Emmalinnéa skrev 2013-12-09 09:58:48 följande:
    Det är totalt snökaos här så mina test har inte kommit ännu Hoppas dom kommer ida ska testa direkt hade bim igår men ingen mens än sålänge men en fruktansvärd värk i ryggen.
    Har haft nåra tidiga missfall nu så jag kan inte vara riktigt glad tills vi nått vecka 12 iallfall, hoppas hoppas hoppas!

Men äsch då!

Jag håller tummarna för dig och sitter i exakt samma sits!

Samma test, samma typ av streck osv osv... Har BIM på torsdag (eller i morgon beroende på vilken app jag ska lita på..)
    Tog ett test i lördags som gav toksvagt streck, knappt synligt. Tog igen igår och det visade ingenting alls tyckte jag sen kollade jag testet igen senare och då var det ett jättesvagt streck även där.

Har gett mig katten på att inte testa förrän på torsdag igen... *peppar peppar*

• Emmalinnéa

Tyvätt blev det inget plus på CB testen, då var det bara spökstreck som blev starkare varje dag... provade ochså en annan sorts test för säkerthets skull också den var negativ. aldrig mera testlagret! Är så besviken! Hoppas inte ni andra fått spökisar!

• V79

Beklagar, jag var ju med om samma förra månaden och bojkottar testlagret och kör med billig testers stickor nu.

• Emmalinnéa

Maildae testlagret och sa vad som hade hänt men dom säger att det inte är något fel på testerna och att dom skickar hem 2 st test till i kompensation... precis som att det gör saken bättre, Vi var överlyckliga över att vi äntligen blivit gravida å nu känns det hopplöst... 

• Emmalinnéa

Fick hem de nya kompensations testerna idag, testlagrets kasseter och naturligtvis är dom positiva...

När jag tog CB testen så var det redan ett vågrät streck i testrutan innan jag kissade på stickan ska det vara så? Alltså inget i kontrollrutan men i testrutan.

• SannaMaria

Äsch vad tråkigt! Men är du säker att du inte är gravid? Jag har inprincipt bara använt testlagrets och aldrig fått såkallade spök streck:) det visade sig faktiskt att jag var gravid Jag håller fortfarande tummarna för dig! Du är har inte fått mensen än va? Kram!

• Emmalinnéa
    SannaMaria skrev 2013-12-12 10:48:22 följande:
    Äsch vad tråkigt! Men är du säker att du inte är gravid? Jag har inprincipt bara använt testlagrets och aldrig fått såkallade spök streck:) det visade sig faktiskt att jag var gravid Jag håller fortfarande tummarna för dig! Du är har inte fått mensen än va? Kram!
    Har alltid använts testlagrets förut när jag blev gravid med mina två första barn, har aldrig fått spökstreck förut...

Fortfarnde ingen mens men hemsk molvärk i ryggen och brösten är ömma och min temp ligger på ca 38 grader hela tiden.. 

tog ett cb test till igår, fortfarnde inget plus men fick positivt på kasseterna igen... 

Blir galen snart, börjar tro att jag har någon cysta eller nått...
  • SannaMaria

Men alltså... har du någon bild?? För är de positivt så borde de ju vara det tänker jag! Jag tycker du ska kontakta vårdcentralen!! Måste vara jätte jobbigt..

• V79

Inte för att vara negativ men som sagt under förra gången jag försökte bli gravid så var jag testgalen och deras kassetter fick jag positivt på 18 st men neg på deras stickor och cb var inte gravid den gången och testade deras kassett två dagar efter mensen och den var positiv då med. Testade deras kassetter även under september och även då var dom positiva från äl+5 när jag började testa men cb neg äl+12 och jag var inte gravid. Deras stickor har jag inte testat på länge dock.

• SannaMaria
    V79 skrev 2013-12-12 16:59:17 följande:
    Inte för att vara negativ men som sagt under förra gången jag försökte bli gravid så var jag testgalen och deras kassetter fick jag positivt på 18 st men neg på deras stickor och cb var inte gravid den gången och testade deras kassett två dagar efter mensen och den var positiv då med. Testade deras kassetter även under september och även då var dom positiva från äl+5 när jag började testa men cb neg äl+12 och jag var inte gravid. Deras stickor har jag inte testat på länge dock.
    Jahaaa, har nog missförstått.. Har alltid bara haft deras stickor!! :)
  • Emmalinnéa

jag var inte gravid vid detta tillfället det var spökstreck föresten ni som undrade.

Men nu har vi äntligen blivit gravida 8 tester nu , 3clearblue plus, 1 clearblur digital, 4 rfsu,
    Blev så ledsen sist så jag ville vara VÄLDIGT säker nu

• Servalusa

Grattis till ditt plus! Ville bara säga så att andra som undrar över testen så är här en till som fått 2 streck på två tester fast de varit negativa. Även min man fick ett plus på stickan så skulle inte alls rekommendera kassetterna

Svar på tråden Testlagrets kasseter spökstreck?