Hur löser ni matlagningen hemma?
Hej mitt namn är Katarina och jag pluggar en industridesignutbildning på masternivå.
Just nu håller vi på med ett projekt som handlar om gemenskap och sammanhållning i köket mellan barn och föräldrar och eftersom jag själv inte har några egna barn skulle jag gärna behöva lite hjälp på den fronten av er lite mer erfarna inom området. Jag har därför sammanställt två olika enkäter på ca 9 frågor var som jag verkligen skulle behöva få svar på. En enkät är riktad till vuxna och en är riktad till barn.
(Eftersom vissa barn kanske inte har lärt sig skriva, kan de behöva er hjälp som vuxen att skriva svaren på datorn)
Enkät för föräldrar
Så har du barn? eller känner du någon förälder med barn som bor hemma? Svara gärna på min enkät om matlagning med barn eller skicka vidare, all hjälp behövs! :)
www.surveymonkey.com/s/TFY9PBQ
Enkät för barn
Har du barn/syskon i familjen som fortfarande bor hemma? eller känner du någon förälder med barn som bor hemma? Be dessa barn svara på min enkät om barn i köket eller skicka vidare, all hjälp behövs! :)
www.surveymonkey.com/s/MWVHKWY
Har du några övriga tankar inom detta område som du tror skulle kunna hjälpa mig eller någon kommentar angående enkäten, svara gärna på tråden eller skicka ett meddelande. Så ska jag ta till mig så mycket som möjligt av era erfarenheter för att i slutändan kunna skapa framtiden.
Tusen tack på förhand!