• ettbrustethjärta

    sena missfall? någon mer?

    Hej! Någon som vet hur vanligt det är för fler sena missfall när man haft ett i v 16? Kan man försöka bli gravida igen direkt? Tänker på er alla som går igenom missfall 😢

  • Svar på tråden sena missfall? någon mer?
  • ettbrustethjärta

    Hej melikey0u! Jag beklagar, fick ni veta om något var fel med barnet? Grattis till nya graviditeten 😊 Vill själv försöka igen men är rädd att jag först ska bli besatt av att bli gravid och sedan vara rädd att något ska gå fel! Hur har du tänkt?

  • solis80

    För två veckor sedan var jag på Ul och den lilla sparkade o hjärtat slog vilt. Men igår på ytterligare ett Ul, visade det sig att det lilla hjärtat slutat att slå. Fick tablett idag som ska mjuka upp livmodern och på Lördag ska jag in till förlossningen och föda ut vårt barn.  Andra missfallet på kort tid. Den andra babyn dog i vecka 13. och en dog i veka 10 och denna i vecka 19. Tungt att bära och många frågor.

  • snartsnart
    solis80 skrev 2014-01-23 18:30:07 följande:
    För två veckor sedan var jag på Ul och den lilla sparkade o hjärtat slog vilt. Men igår på ytterligare ett Ul, visade det sig att det lilla hjärtat slutat att slå. Fick tablett idag som ska mjuka upp livmodern och på Lördag ska jag in till förlossningen och föda ut vårt barn.  Andra missfallet på kort tid. Den andra babyn dog i vecka 13. och en dog i veka 10 och denna i vecka 19. Tungt att bära och många frågor.



    Usch och fy vad hemskt. Lider med dig.
Svar på tråden sena missfall? någon mer?