Bästa julklappen till en mamma?
Julen närmar sig - vilken är den bästa julklappen som du som mamma vill få? Berätta - så kanske julklappstipsen sprids ända till jultomten
Julen närmar sig - vilken är den bästa julklappen som du som mamma vill få? Berätta - så kanske julklappstipsen sprids ända till jultomten
Jag vill få en lugn och konfliktfri jul - det räcker! :)
Jag har sett ut en väska - den är helt underbar. Har meddelat pappan om detta - och han har bra kontakter med tomten ;)
En spa-dag!
Tänk att få en dag med fokus på bara mej, och att jag får bli ompysslad med massage och såna lyxiga saker.
Eller varför inte en massage, fotvård, manikyr eller nåt som är bara för mej, lite vardagslyx.
Jag vill såååå gärna ha en upplevelse - kan vara precis vad som helst, massage, spa, chokladprovning, hästtur - något som man kan se fram emot!
åka till en herrgård... å vara barn-fri för en natt :)
en sån där fotokalender som är laddad med 2014 med bilder på familjen! Skönt om någon annan tänkte till lite....
Jag önskar mig något lyxigt! De unnar man sig inte så ofta själv! O till min mamma som idag är mormor med blir det fotokalender och soppskålar:)
En natt på the reef, badhotell i fredrikshamn i danmark med familjen. Verkar ju helt underbart för oss som älskar badäventyr och bo på hotell!!! Hoppas jultomten hör oss från Skåne!!!!
God jull allihopa
Jag önskar mig en hexagon stand (hushållspappersrulle i mässing o marmor). Inget annat.
En donation till rädda barnen! Jag har allt som jag behöver, men det finns så många barn i behov av hjälp.