• Lilltösa

Onödigt vetande, gott med surt godis!

Har precis smällt i mig en påse med surt godis! Gott var det, men är helt uppfrätt i munnen. Undrans vad bebisen tycker!? Nåja, jag gör det ju inte varje dag så.....
    Har inget bättre för mig så jag skrev o berättade också!!

• Svar på tråden Onödigt vetande, gott med surt godis!
  • agonist

jag var jättesugen på surt godis i början av graviteten, det var enorma mängder och det fanns verkligen inget stopp=))) såååååååå gott=) tyvärr har det satt sina spår i tänderna enligt min tandläkare,som försöker tvinga mig äta en ostskiva efter varje gång jag ätit surt ;)

• Lilltösa

Ostskiva!? Det är jag verkligen inte sugen på, skär sig i munnen haha?? Försöker i och för sig vara noga med tandborstning och tandtråd. Kanske ska ha sånt på jobbet.

• agonist

hihi, jag äter ingen ostskiva efteråt, känns inte som nån jättegod blandning=)

• Dalkulla

Åh, va jag blev sugen på surt godis nu!! Vi ska iväg och handla efter jobbet, blir nog lite karamellkungen då tror jag!

/ Dalkulla v 22

• Maya 77

Åh, godis!! Har varit galen i djungelvrål och turkisk peppar i någon månad men nu vill jag helst ha nåt surt......mmmmmmm, snålvattnet rinner, måste till macken.

• Lillasyster

Enligt skrock sägs det att om man är sugen på surt, sött och frukt väntar man en flicka. Om man däremor är sugen på fett, choklad och lakrits så har man en liten kille i magen. Kanske blir en flicka för dig!

//Lillasyster v. 26

• Lilltösa

Tihi, men salt lakrits går också ner! Dock inte alls sugen på choklad o fett o sånt.

• Lillasyster

Svårt för mig också att veta för jag är sugen på allt just nu, chips, godis, frukt, bakelser....

• Arcanjo

Nu har ni läskat mig med surt godis, så jag var tvungen att åka och köpa sura dragster...En onödig bensinkostnad men ack så GOTT!!!!!!!!

Svar på tråden Onödigt vetande, gott med surt godis!