• Känns inte bra

killen gillar inte våthet

Efter att vi hade haft sex frågade jag min kille hur han lyckats hålla ut så länge och då var hans svar på det att han kunde hålla ut länge för att jag var väldigt våt. Då känns det som om det är mindre skönt för honom när jag är kåt. några tankar? 

• Svar på tråden killen gillar inte våthet
  • Anonym (Känns mindre)

Det kanske känns mindre för honom i brist på friktion

• Känns inte bra
    Anonym (Känns mindre) skrev 2013-12-07 00:13:43 följande:
    Det kanske känns mindre för honom i brist på friktion
    Jo förstår den men asså va fan ska tjejen inte kunna få vara kåt utan att killen får det sämre... suger lite 
  • LillaJag06

Jag tror det är för att friktionen inte är densamma desto våtare du är. Inget konstigt, förhoppningsvis håller han ut längre då.

• Sugen01

Jag som kille älskar ju när tjejen är väldigt våt,blir ju så t av det. Trist med torra hål

• Känns inte bra
    Sugen01 skrev 2013-12-07 00:23:21 följande:
    Jag som kille älskar ju när tjejen är väldigt våt,blir ju så t av det. Trist med torra hål
    Ja asså håller med dig. även om friktionen blir lite sämre så borde själva kåtheten vara sexig. Han borde fan komma hårdare och snabbare om man är skit kåt eller? 
  • Sugen01
    Känns inte bra skrev 2013-12-07 00:25:36 följande:
    Ja asså håller med dig. även om friktionen blir lite sämre så borde själva kåtheten vara sexig. Han borde fan komma hårdare och snabbare om man är skit kåt eller? 

Jag kommer då fortare om det är väldigt blött, är ju så härligt att bara glida in då. Om det är torrt så måste man ju lirka litte . . Trist
  • Sugen01

Hoppas att ni löser det,men håller med dig

• Mamma23

Vet dock inte hur det känns för mannen i fråga.. Men borde ju ta det som en komplimang, ju våtare man är ju kåtare är man ju och tänder mer på den man är med. Det är enligt mig inte heller en nackdel att det inte går för mannen på 3 min av knullande. *ler* blir ju bara skönt, lääängre!

• Peter37
    Mamma23 skrev 2013-12-07 01:48:47 följande:
    Vet dock inte hur det känns för mannen i fråga.. Men borde ju ta det som en komplimang, ju våtare man är ju kåtare är man ju och tänder mer på den man är med. Det är enligt mig inte heller en nackdel att det inte går för mannen på 3 min av knullande. *ler* blir ju bara skönt, lääängre!
    Rätt,rätt,rätt..även på sista..kör gärna länge...åh så härligt
  • Sugen01
    Mamma23 skrev 2013-12-07 01:48:47 följande:

Klok kvinna. . Jag som man håller med
Svar på tråden killen gillar inte våthet