• Anonym (snuskgubbe)

Vill se min fru i sexiga underkläder - passa på till jul?

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att min fru ska klä sig i sexiga underkläder. Hon gjorde det ofta i början av vårt förhållande men nu var det väldigt, väldigt länge sen det hände.

Jag skäms över att ta upp detta med henne och tänkte att det kanske kunde vara en fin hint att ge bort något i julklapp för att kanske få det att hända, men tror ni att det kan uppfattas som kränkande?

Om inte vilka av dessa tycker ni är snyggast?

• Svar på tråden Vill se min fru i sexiga underkläder - passa på till jul?
  • Anonym (My)

Jag gjorde om det till läsbart :) De svarta underkläderna överst hade jag gillat ;) Absolut inte kränkande utan snarare kärleksfullt ❤ Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att min fru ska klä sig i sexiga underkläder. Hon gjorde det ofta i början av vårt förhållande men nu var det väldigt, väldigt länge sen det hände. Jag skäms över att ta upp detta med henne och tänkte att det kanske kunde vara en fin hint att ge bort något i julklapp för att kanske få det att hända, men tror ni att det kan uppfattas som kränkande? Om inte vilka av dessa tycker ni är snyggast?

• Anonym (Alltid sexiga underkläder!)

Jag är av tron att för att en kvinna ska uppskatta att få sexigs underkläder så måste hon vara trygg/nöjd med sin kropp, ert sexliv bör nog också det vara någotsånär bra eller regelbundet... Misstänker att så inte är fallet... Varför vågar du inte ens fråga?! Hur tror du då hon reagerar om du köper det till henne?!

• Anonym (P)

Min fru får sexiga underkläder av mig flera gånger per år.
    Hon blir enormt glad varje gång .
    " Åhhh, vad härligt att du tänker på mig " säger hon varje gång.

• Anonym (L)

Jag skulle bli glad av snygga/sexiga underkläder, var dock riktigt noga med storleken! Att få en för liten korsett eller en för stor bh är ju ingen höjdare. Skriv en liten lapp i paketet med hur vacker du tycker hon är och hur mycket du fortfarande åtrår henne.

• Anonym (P)
    Anonym (L) skrev 2013-12-07 11:35:43 följande:
    Jag skulle bli glad av snygga/sexiga underkläder, var dock riktigt noga med storleken! Att få en för liten korsett eller en för stor bh är ju ingen höjdare. Skriv en liten lapp i paketet med hur vacker du tycker hon är och hur mycket du fortfarande åtrår henne.
    Bra där (L) !
    Gör ett besök i fruns underklädeslåda. Lär dig storlekar.
    Vet du om hon gillar något speciellt plagg ? Speciellt märke ?
    Min fru gillar stay-ups och nylonstrumpor ( och jag gillar när
    hon har det ). Så i mitt fall kommer jag att lyckas med jul-
    shoppingen.
    Bra tråd att starta. Det är nog många som våndas i dessa
    tider... 
  • Jimmy0102

Håller med storleken är verkligen viktig, men som dem andra säger är det lätt att få reda på : ), hitta en rätt bra artikel om vad man ska tänka på här. Gillar själv att köpa online, bättre utbud och priser. Men Köp underkläder till henne, det kommer uppskattas! 

• Anonym (Mia)

Är det där extra sexiga underkläder, jag tycker det ser ut som vanliga underkläder... Ser inget fel alls i att köpa underkläder till sin partner, men om ni har det knaggligt med sexlivet kan sexiga underkläder säkert uppfattas som att givaren pressar på och förväntar sig sex. Som att det egentligen är en julklapp till givaren. Du får väl sondera läget med din fru, du känner henne bäst.

Svar på tråden Vill se min fru i sexiga underkläder - passa på till jul?