• Anonym (Oskuld)

Jag är 25 och oskuld.

Jag är en tjej på 25 år som kommer från en kristen familj. Är själv inte så religiös men jag har inte haft sex med vem som helst.

Nu har jag träffat en kille som jag gillar över allt annat.

Ska jag berätta att jag är oskuld? 

• Svar på tråden Jag är 25 och oskuld.
  • Anonym (.)

Ja, annars kanske han går alldeles för fort fram och att det gör ont för dig, sen är det väl bra att vara ärlig? :)

• Anonym (Oskuld)

Jo tänkte mest vid vilken ålder börjar folk tycka det är konstigt att man är oskuld?

• frippe1964

Tror du han skulle bli ledsen att få ta en oskuld?

• Anonym (Oskuld)

Har tänkt att berätta någon gång. Men om ni träffade en tjej och hon var 25 hur konstigt skulle det vara?

Alla min vänner förlorade oskulden mellan 15-20 ungefär.

• Anonym (Oskuld)
    frippe1964 skrev 2013-12-08 20:52:30 följande:
    Tror du han skulle bli ledsen att få ta en oskuld?
    Ledsen?
  • Padda

Jag var 22 när jag förlorade min oskuld. Tycker inte 25 är så långt ifrån det. Det spelar väll ingen roll när man väljer att göra sin sexdebut. Var du ärlig mot honom det tror jag ni vinner på bägge två.

• Anonym (Oskuld)
    Padda skrev 2013-12-08 21:51:46 följande:
    Jag var 22 när jag förlorade min oskuld. Tycker inte 25 är så långt ifrån det. Det spelar väll ingen roll när man väljer att göra sin sexdebut. Var du ärlig mot honom det tror jag ni vinner på bägge två.
    Jo sant 25 känns bara så jätte gammalt.
  • Loriyana
    Anonym (Oskuld) skrev 2013-12-08 21:52:45 följande:
    Jo sant 25 känns bara så jätte gammalt.
    Men snälla nån, skärp dig! Om han verkligen brydde sig att du är oskuld så är han inte värt besväret. Sluta nojja. Det är väl inte hela världen att du är oskuld vid 25? Du har väl helt enkelt inte hittat den rätta än, är inte det minsta konstigt.
  • Anonym (Oskuld)
    Loriyana skrev 2013-12-08 21:54:54 följande:
    Men snälla nån, skärp dig! Om han verkligen brydde sig att du är oskuld så är han inte värt besväret. Sluta nojja. Det är väl inte hela världen att du är oskuld vid 25? Du har väl helt enkelt inte hittat den rätta än, är inte det minsta konstigt.
    Känns bara som så. När går gränsen då när är det konstigt? 

Tänker på filmen 40 year old and virgin : )
Svar på tråden Jag är 25 och oskuld.