• Äldre 9 Dec 07:53
    2216 visningar
    5 svar
    5
    2216

    Ensam mammaledig, har inga vänner här!

    Jag är mammaledig med min underbara dotter på 8 månader och för det mesta är det hur kul som helst. Men jag känner mig ändå ensam. Här inte många att umgås med och har svårt att fästa mig vid folk sen min bästa vän flyttade utomlands.
    Så nu undrar jag om det finns någon vettig därute som vill umgås. Helst ska du bo norr om Stockholm.
    Jag är pratsam, lite nördig, älskar böcker och är Dr Who fan. Jag hatar brist på hygien och är vegetarian. Men mitt största intresse är min lilla tös såklart!


    "Today You are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You"
  • Svar på tråden Ensam mammaledig, har inga vänner här!
  • Äldre 9 Dec 09:23
    #1

    Provat öppna förskolan?

  • Äldre 9 Dec 09:45
    #2

    Vart bor du någonstans? Norr om Stockholm är ju ganska brett :)

    Jag har också en dotter på 8månader, och älskar Doctor Who, haha.

  • Äldre 9 Dec 09:57
    #3
    blomman07 skrev 2013-12-09 09:45:48 följande:
    Vart bor du någonstans? Norr om Stockholm är ju ganska brett :)

    Jag har också en dotter på 8månader, och älskar Doctor Who, haha.



    Jag bor i Österåker. Du då? Otroligt! Trodde inte så många svenskar gillade den serien. Vad tyckte du om senaste avsnittet?
    "Today You are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You"
  • Äldre 9 Dec 10:05
    #4
    Lotus86 skrev 2013-12-09 09:57:19 följande:



    Jag bor i Österåker. Du då? Otroligt! Trodde inte så många svenskar gillade den serien. Vad tyckte du om senaste avsnittet?
    "Today You are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You"
    Ok, ca 2,5mil ifrån mig då. Jag bor i Märsta.

    Jag har inte sett säsong 7 tyvärr, antar att det är den du syftar på. Jag har sett 50års avsnittet, men jag vet ju inte ens vem Clara är.. Senaste "riktiga" avsnittet som jag såg var ju Amy, Rory och River med. Så det var förvirrande för min del.. Jag kollar via netflix, och där finns bara till säsong 6 :/
  • Äldre 10 Dec 07:31
    #5

    Blomma07 Aha ja det är ju en bit, har inget körkort än tyvärr.

    Ahaa jag förstår. Jag syftade ju då på 50 årsavsnittet. Jag tyckte det var bra gjort. Vilken är din favoritdoktor? Min är absolut David Tennant.


    "Today You are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You"
Svar på tråden Ensam mammaledig, har inga vänner här!