• blåbyxor

gillar ni kvinnor att få erotisk helkroppsmassage?

gillar ni att få erotisk helkroppsmassage?  får ni det av eran man eller kk?

nyfiken eftersom jag gillar att ge :)

• Svar på tråden gillar ni kvinnor att få erotisk helkroppsmassage?
  • Anonym (så klart)

Det är väl superskönt med en erotisk massage. Min sambo ger mig det ibland.Verkligen happy ending :)

• blåbyxor

mysigt,  hur gör han det? 
    massage en timme som övergår till erotisk och happy ending? :)

• Anonym (så klart)

Massage över hela kroppen, mycket olja. Glid över, bara snudda de känsligare delarna till en början, sen mer o mer... Det kommer bli hett efter en stund från båda parter Tyst

• BadnSweet
    blåbyxor skrev 2013-12-09 10:49:07 följande:
    gillar ni att få erotisk helkroppsmassage?  får ni det av eran man eller kk? nyfiken eftersom jag gillar att ge :)

Jag brukar ge det jämt och det uppskattas. Har däremot aldrig stöt på en tjej som varit duktig på att ge mig det :(
  • Anonym (LatinDaddy)

Är man så kanske inte ska svara.. men jag svarar åt min flickvän(frågade henne nyss). 
    Hon tycker om att få det och det känns underbart säger hon, hon får det utav mig och jag brukar ge henne det ca 2-3 gånger i månaden, då man har den lilla extra tiden Flört. (Är det för lite?)

Självklart brukar hon ge tillbaka så det blir jämnt, just nu är hon skyldig mig en Flört 

• Fröken Njuta

Hade ju varit trevligt, så länge det leder till orgasm.Skrattande

• Anonym (Massör)

Har man väl börjat ge det till tjejer så sprider det sig, eftersom jag helt avstår från att medverka, helt påklädd bara händerna och full avslappning och njutning, har t o m blivit erbjuden att göra det för pengar av kvinnor, underbart att se när andra njuter så mycket, det ger mer än man tror till sig själv.

• NyttNamn

Ja tack, gärna!! Får dock alldeles för sällan, måste nog ta ett snack med maken...

Pour some sugar on me...
  • Fröken Njuta
    NyttNamn skrev 2013-12-11 03:43:09 följande:
    Ja tack, gärna!! Får dock alldeles för sällan, måste nog ta ett snack med maken...

Det känns som att det är en sådan där sak som man ofta glömmer bort trots att man ofta har sex på annat sätt.
Svar på tråden gillar ni kvinnor att få erotisk helkroppsmassage?