• Mileos

Måste få skryta lite :)

Jag har tre små barn... Maj 2007, Sept. 2008 & Jan. 2010.

Dom leker väääldigt bra tillsammans, alla tre! 

Hjälps åt och stöttar varandra.

Dom säger älskar dig till varann och kramas och är snabba att säga förlåt till varann när någon gjort illa någon..

Är stolt över mina små. Nånstans har jag faktiskt lyckats :)

Framtiden är min!
  • Svar på tråden Måste få skryta lite :)
  • Mileos
    mammalovis skrev 2013-12-09 19:55:16 följande:
    Vad härligt, men de börjar ju bli stora!

..de har alltid varit såhär! :) Å jag hoppas och tror det kommer hålla i sig.

När jag växte upp med 3 småsyskon var det varje dag slagsmål, skrik, bråk å tjafs... Skönt att det inte är så här :)

Framtiden är min!
  • Lindsey Egot the only one

Va härligt! De verkar ha en stark självkänsla och känner ingen konkursens mellan varann och det är väl därför de är så harmoniska mot varann.

• Mileos
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-12-09 20:16:13 följande:
    Va härligt! De verkar ha en stark självkänsla och känner ingen konkursens mellan varann och det är väl därför de är så harmoniska mot varann.
    Jag har ingen självkänsla men har ändå lyckats förmedla den på nått sätt då :)
    Framtiden är min!
  • Mileos
    Mälaröbo skrev 2013-12-09 20:04:58 följande:
    Vi får se vad du säger typ 2016 Njut så länge det varar
    Lite gruvsamt när de två äldsta (flickor) kommer upp i tonåren Tungan ute 
    Framtiden är min!
  • Mileos
    Saarraa skrev 2013-12-09 21:09:01 följande:
    Underbart att läsa något positivt här på Familjeliv :) Härligt!
    Kände de behövdes :) Fram med mer positivt :D 
    Framtiden är min!
  • Flickan och kråkan

Vad härlig . Jag har också tre barn -07, -09 och -13. Här pendlar vi dock hastigt under dagarna mellan dina barns syskonidyll och den mer kaotiska (ja, minsta är ju inte inblandad....än ). Men när allt kommer till kritan så är de varandras stora trygghet och kärlek i livet......och finare än så blir det ju inte .

• Lilje

Det behöver inte alls gå över. :) mina är -98 och -00 och är fortfarande varandras bästa vänner. Visst tjafsas det lite ibland, men mycket är av ren kärlek, dom vill det bästa för varann.

• ClaraV

Det är såna här trådar man blir glad av att läsa! Väntar mitt andra barn nu och hoppas att dom små kommer hålla sams och stötta varandra senare i livet. :)

• Mileos
    Flickan och kråkan skrev 2013-12-09 21:35:57 följande:
    Vad härlig . Jag har också tre barn -07, -09 och -13. Här pendlar vi dock hastigt under dagarna mellan dina barns syskonidyll och den mer kaotiska (ja, minsta är ju inte inblandad....än ). Men när allt kommer till kritan så är de varandras stora trygghet och kärlek i livet......och finare än så blir det ju inte .
    Det värmer i mamma-hjärtat när man kan sitta och titta på sina barn som är helt inne i sin lek och när man ser hur de kommunicerar och hjälps åt.. visst är inte allt guld och gröna skogar jämt. Men jag jämför mycket me min uppväxt å då är mina barn verkligen Guld & Gröna Skogar :)
    Framtiden är min!
  • Mileos
    Lilje skrev 2013-12-09 21:39:37 följande:
    Det behöver inte alls gå över. :) mina är -98 och -00 och är fortfarande varandras bästa vänner. Visst tjafsas det lite ibland, men mycket är av ren kärlek, dom vill det bästa för varann.
    Underbart Hjärta
    Framtiden är min!
  • Mileos
    ClaraV skrev 2013-12-09 21:40:03 följande:
    Det är såna här trådar man blir glad av att läsa! Väntar mitt andra barn nu och hoppas att dom små kommer hålla sams och stötta varandra senare i livet. :)
    Mycket kärlek till barnen lär dom visa kärlek :) Lycka till :)
    Framtiden är min!
  • ClaraV
    Mileos skrev 2013-12-09 21:43:34 följande:
    Mycket kärlek till barnen lär dom visa kärlek :) Lycka till :)
    Framtiden är min!

Tack :) Ska ge dom all kärlek jag kan och lite till.
Svar på tråden Måste få skryta lite :)