• NightLight

Bamse(favorit)blöjorna byxblöja ! Vad tycker ni om dom ?

Har idag för första gången köpt hem en annan sorts blöja(har alltid alltid köpt Libero till min mina barn innan) Men nu hittade jag på City Gross en ny sort som jag inte kunde låta bli att köpa hem... Bamse från Favorit..någon som testat dessa till sina barn och vad tycker ni om dom? Köpte föresten byxblöjorna 

• Svar på tråden Bamse(favorit)blöjorna byxblöja ! Vad tycker ni om dom ?
  • Johanna1978
    NightLight skrev 2013-12-10 11:33:40 följande:
    Har idag för första gången köpt hem en annan sorts blöja(har alltid alltid köpt Libero till min mina barn innan) Men nu hittade jag på City Gross en ny sort som jag inte kunde låta bli att köpa hem... Bamse från Favorit..någon som testat dessa till sina barn och vad tycker ni om dom? Köpte föresten byxblöjorna 
    Hej har du bild på paketet då jag har en dotter som är tokig i bamse och skulle va kul o se hur de förpackningarna ser ut.
    Så kan vi också köpa dessa till henne.
  • Johanna1978

Hitta en bild men nån får gärna dela med sig en bild på hur själva blöjorna ser ut.

Så man ser om det är pytte små bamse bilder eller om det är stora.

Ho
  • peppeS

City Gross hade en annan "favorit" blöja men bytte till dessa som finns nu (bamse) och tycker att dessa nya är sämre. De blir "svampiga" och lätt kissas igenom efter en hel natt. 

• blöjan

kan inte familjeliv fixa en test på vilken byxblöja som är bäst,det blir ju mer att man använder byxblöjor.

Själv använder jag Blöjbudets,de enda som har varit torra på natten.

Men en test av alla hade varit bra

• NightLight

har testat dessa blöjor nu och tyvärr inget för oss..för slapp i midjan och läckte trots  det är rätt vikt..
    Fortsätter medLibero som jag använt till alla mina 4 barn..och vill påstå att det är sveriges bästa blöjor

• Thez

Jag har favorits blöjor till mina barn. Har alltid haft liberos blöjor innan men testade favorits för snart 1 år sen och jag tycker att dom fungerar bra. Min tjej på snart 3 år kissar väldigt mycket på natten men jag tycker det har funkat, men känns fuktiga på morgonen men sängarna är torra på morgonen.  Men i helhetsbetyg tycker jag dom är bra....

Mina barn betyder ALLT........
  • LillGris
    NightLight skrev 2014-01-07 18:05:14 följande:
    har testat dessa blöjor nu och tyvärr inget för oss..för slapp i midjan och läckte trots  det är rätt vikt..

Fortsätter medLibero som jag använt till alla mina 4 barn..och vill påstå att det är sveriges bästa blöjor

Det verkar vara beroende på barn det där, hos oss läcker libero som ett såll men pampers byxblöjor håller så tätt så. :)
  • noorrkkk

Köpte 6 paket med bamse o inget läckage än. Köpt favorit innan men använder mest de från willys tycker dom funkar super.

Svar på tråden Bamse(favorit)blöjorna byxblöja ! Vad tycker ni om dom ?