• gu01

    mammor på västkusten!

    försökte i "barn 0-12mån" men verkade inte finnas så många där.

    Finns ni mammor på västkusten, gärna halland som är mellan 18 och 26?
    Jag känner mig så utanför i min mammagrupp på bvc då alla de andra är så mycket äldre än jag. skulle vara kul att hitta ett gäng yngre mammor att kanske starta en facebookgrupp med och träffas på playdates Glad 

    ni måste inte ha bebis som jag, större barn och gravid funkar det med!

  • Svar på tråden mammor på västkusten!
  • leiasmamma

    Såå nu hittade jag hit :) Har en dotter på snart 2 1/2 år o är gravid. Vår andra ditter kan komma nästan när som. Är 21 förresten! Hur gammal är du o ditt barn? Vart bor ni? Vi bor utanför Halmstad :)

  • Idarrr

    Hej! Jag har en son som är fyra månader, jag är 23 år och letar precis som du efter en nån lite yngre mamma att umgås med ibland! Jag bor i Åsa men är absolut beredd att ta en liten biltur :) är ofta i kungsbacka och Falkenberg, har även nära till Varberg :) vart bor du och hur gammal är du och din bebis? =)

  • gu01

    Vad roligt att det verkar finnas några stycken!

    Jag är 22 och har en son på 3 mån, bor utanför Falkenberg.

    Vet nån av er hur man startar en facebookgrupp där bara medlemmarna ser innehållet? Vi kan kalla den unga mammor halland eller något sånt haha :)

    idarrr är du med i någon mammagrupp på bvc? hur tycker du den är? jag känner mig väldigt utanför i min där de flesta är en bra bit över 30.

  • Idarrr

    Jag är inte med i någon mammagruppen eftersom alla är just som du säger över 30! Jag skickar ett mail till dig med mitt Facebook namn så kan vi prata vidare där? :)

  • gu01

    jodå jag är medlem :) har en annan mailadress på facebook bara. å just nu krånglar min dator så jag kommer inte in på facebook, så får gå med där sen!

    leiasmamma, hur går det för dig? börjar det bli tugnt och jobbigt?

    Om det finns fler unga mammor och gravida i halland så får ni gärna joina oss! :)

  • leiasmamma

    Hej! Nja.. Har dock haft galet mycket sammandragningar, samt illamående så är lite svårt att äta. Vill att hon kommer ut nu!

    Min mobil vill inte alls sammarbeta när jag försöker leta efter gruppen på facebook.. :/

  • Idarrr

    Hej igen! Leiasmamma och jag har hittat varandra på Facebook nu. Om du fortfarande inte kan hitta gruppen så skicka sms med ditt namn till mig så lägger jag till dig :) det va så jag och Leiasmamma löste det ;) 0708704679

  • lillaao

    Hej jag lär gärna känna fler mammor i min ålder! Jag är 23 och har en 4 mån bebis :) vi bor i varberg.

  • gu01

    Hej alla! jag har haft fullt upp över jul och nyår och sen har liten varit sjuk Rynkar på näsan har fortfarande inte hittat facebookgruppen, jag är värdelös - jag vet! haha

    leiasmamma: du måste väl ha fått din bebis nu? har allt gått bra?

    Felicia111: är din lilla också född i september? vart bor du någonstans? Glad

Svar på tråden mammor på västkusten!