straw2008 skrev 2013-12-11 07:56:34 följande:
Polarn till små barn (försök tvinga på det på barn över ett år, ytterkläder går dock bra för äldre) Mini rodini gegamojja duns ralph lauren ej sikke samt småfolk. SÄMST är molo som i stort sett inte har någon färg kvar efter 5 tvättar. Gällande lågbudget håller HM heeelt ok tycker jag, lindex snäppet sämre.
Min 10-åring har kläder från POP. Som hen valt själv. Min 8-åring också. Min 5-åring också. Vad du pådyvlar dina bebisar får stå för dig själv men kom inte och påstå att en 2-åring skulle ha åsikter kring klädMÄRKEN. Det kan nog vara det dummaste jag läst.
Gällande kvalitetsfrågan är POPs baskläder fantastiskt bra, jeansen bra, strumpor och underkläder superbra, ytterkläderna toppen. Övrigt sortiment känner jag inte till så bra, köper det sällan.
Molo är fantastiskt bra, alla tre barnen har stora mängder Molo-kläder som tvättats om och om igen. Det var ett par print från flera kollektioner sedan som var av sämre kvalitet men de har bytt tygproducent för flera år sedan.
Armor lux är bra men egentligen för dyrt. Katvig, Aya Naya, Miniature, Shampoodle osv är bra.
Jag gillar att plocka från olika märken. POP och Molo har bäst ytterkläder (inräknat passform, mina barn är i det formatet att de kläderna sitter bra), Molo bäst leggings, klänningar och tröjor osv.