• starwomann

piercingstudio i stockholm?

hej, jag är en tjej på 13 år som vill sjukt gärna göra piercing.. som på bilderna, piercing i underläppen.  
    ( bilderna är från google ) Jag har vuxet tillstånd så det behöver ni inte gnälla om. Ni behöver inte heller gnälla över min ålder att jag är för ung osv, för det är min kropp jag gör vad jag vill med den o har tillstånd av förälder :) 
    Men jag försöker hitta en piercingstudio i stockholm utan åldergräns men man kan ta med sig sina päron då, skriv om ni vet några! 

• Svar på tråden piercingstudio i stockholm?
  • Fjärilslarv

E street, men de gör från 15 (eller om det är 16) års ålder med målsmans tillstånd. då ska målsman komma med och skriva under tillståndet. de arbetar sterilt vilket alla piercare inte gör tyvärr.

• blomman07

Ett tips är att vänta tills du är 15, inte för att jag tycker att du är för ung, utan för att du inte kan hitta en seriös piercare innan det.

Piercingar är fina, men man tröttnar kanske på dem. Om en duktig piercare har gjort hålet och du har haft bra läkkött så kan du ta ut dem utan att du får några bestående ärr.

Jag har själv haft 9 piercingar och har idag bara två kvar. Tyvärr är mitt ena ögonbryn delvis "förstört" pga ärrbilningen.

• starwomann
    Fjärilslarv skrev 2013-12-11 09:32:09 följande:
    E street, men de gör från 15 (eller om det är 16) års ålder med målsmans tillstånd. då ska målsman komma med och skriva under tillståndet. de arbetar sterilt vilket alla piercare inte gör tyvärr.
    jaha ok, tack för svaret! 
  • starwomann
    blomman07 skrev 2013-12-11 09:54:23 följande:
    Ett tips är att vänta tills du är 15, inte för att jag tycker att du är för ung, utan för att du inte kan hitta en seriös piercare innan det.

Piercingar är fina, men man tröttnar kanske på dem. Om en duktig piercare har gjort hålet och du har haft bra läkkött så kan du ta ut dem utan att du får några bestående ärr.

Jag har själv haft 9 piercingar och har idag bara två kvar. Tyvärr är mitt ena ögonbryn delvis "förstört" pga ärrbilningen.
    okej, tack för svaret!
Svar på tråden piercingstudio i stockholm?