MA... Min historia
Hej!
Vill skriva av mig lite om min pågående historia.
Har varit lite orolig för att något är fel på graviditeten. Har ringt bm och gyn några gånger. Men har man inte blödning eller smärtor så får man tydligen inte komma och få ett lugnande besked med ultraljud.
I torsdags kväll fick jag gammalt brunt blod och ringde gyn...samma sak igen. Då är det en gammal blödning så det är ingen fara. Men jag kände att något känns fel. Så i fredags ringde jag och faktiskt ljög om att jag nu fått kraftiga smärtor. Så då fick jag en tid på eftermiddagen...men fick återkomma på måndagen pga extrema förseningar.
I söndags gick jag in i v.13. Och i måndags så visade vul att det jag trodde var ett foster fortfarande var ett embryo på 5 veckor... Det kom som ett hårt slag och jag bröt ihop och ringde sambon som åkte hem från jobbet.
Jag har fått en ny tid på tisdag för att se om det skett någon förändring. Annars får jag tabletter och bara vänta på att det kommer ut.
Det här känns som den jobbigaste veckan i mitt liv!
Det har alltså gått 8 veckor som det inte växt något på. Så sannolikheten känns till 99% att det blir abort på måndag.
Det hemska är att man inte får komma in och kolla tidigare om man vill! Jag hade lätt kunnat betala för att få kolla! Och det där med att brunt på toapappret inte är något farligt är ju bara skitsnack!
Gravidsymptom har jag haft hela tiden.