• Anonym (Undrande)

Vad har du för sexfantasier?

Vad har du för sexfantasier?

Kvinna/man

Ålder?

Homo/bi/gay
  • Svar på tråden Vad har du för sexfantasier?
  • Anonym (...)

Jag har massa förbjudna fantasier. Du skulle bara veta

• Anonym (Undrande)
    Anonym (...) skrev 2013-12-11 17:27:42 följande:
    Jag har massa förbjudna fantasier. Du skulle bara veta
    vilka?
  • Anonym (kåt!)

man
    30+
    hetro

skulle vilja sätta ögonbindel på min flickvän. bakbinda hennes händer och överraska henne med två stora kukar till, utnyttja henne och knulla henne i alla hålen , en fantasi som båda har

• Anonym (Undrande)
    Anonym (kåt!) skrev 2013-12-11 17:38:28 följande:
    man
    30+
    hetro

skulle vilja sätta ögonbindel på min flickvän. bakbinda hennes händer och överraska henne med två stora kukar till, utnyttja henne och knulla henne i alla hålen , en fantasi som båda har
    eeheh?
  • Anonym (...)

Men vänta, är inte homo och gay precis samma sak??

• Anonym (Lurker)

Lol! Anonym (kåt) om ni båda har den fantasin så ser jag inte problemet!? Vad hindrar er?

• Anonym (Undrande)
    Anonym (...) skrev 2013-12-11 17:46:07 följande:
    Men vänta, är inte homo och gay precis samma sak??
    skulle stå hetero
  • Anonym (kille 28)

jag skulle vilja att min tjej låg påå rygg å en annan kille smekte hennes våta f i tta .... å sen knu llar han henne... att få se henne ligga där å njuta åhöra henne stöna gör mig grymt k å t... sen när han är klar å sprutar över hennes bröst så tar ja å knu llar henne.....

det var en av mina fantasier... ja har fler

• Anonym (Man 32 år - hetro)

Som flera skrivit ovan så fantiserar jag ofta om att min flickvän (sedan 10 år) har sex med en eller två killar med rätt stora organ. Hon är deras "knulldocka" men allt sker på hennes vilkor och vilja och hon vill att dom tar henne oralt, vaginalt och analt. Dom tar henne i både ettan och tvåan samtidigt och hon får en orgasm som hon aldrig tidigare fått i livet.

Man, 32år, hetro.

• Anonym (jag med)

Ja, det verkar vara det vanligaste här... Fantiserar om att någon dominant man gör min sexiga fru till sin sexslavinna.

• Anonym (Undrande)
    Anonym (jag med) skrev 2013-12-12 13:07:38 följande:
    Ja, det verkar vara det vanligaste här... Fantiserar om att någon dominant man gör min sexiga fru till sin sexslavinna.
    Varför ska bar tjejen knullas?
  • tjöta08
    Anonym (Lurker) skrev 2013-12-11 17:46:20 följande:
    Lol! Anonym (kåt) om ni båda har den fantasin så ser jag inte problemet!? Vad hindrar er?
    inget hindrar oss, men vi måste hitta två till som är seriösa som inte drar sig ur, vilket är ganska vanligt.
    kemin måste stämma.
  • Anonym (jag med)
    Anonym (Undrande) skrev 2013-12-12 13:11:48 följande:
    För att det är min fantasi. Jag förstår inte frågan.
  • Anonym (Man 32 år - hetro)
    Anonym (Undrande) skrev 2013-12-12 13:11:48 följande:

Som ovan, det är min fantasi att hon knullas av andra män. Inget behov av att jag ska vara med eller knulla andra tjejer.
  • Anonym (Sjukis)

Fantiserar om tjejer som är då kissnödiga att de kissar på sig och börjar grina av skammen. Sedan fantiserar jag också om att ge en tjej riktigt rejält med hårt smisk på bara stjärten liggandes över mitt knä så att hon storgrinar.

Sjukt va?

• Anonym (kvinna 19 hetero)

Är väldigt förtjust i BDSM och drömmer om att bli riktigt utnyttjad av flera män. Strypsex, bondage, slavetraining, kränkande kommentarer om mig osv. 

• udda man lkpg
    Anonym (kvinna 19 hetero) skrev 2013-12-12 13:51:02 följande:
    Är väldigt förtjust i BDSM och drömmer om att bli riktigt utnyttjad av flera män. Strypsex, bondage, slavetraining, kränkande kommentarer om mig osv. 
    Det är ju tämligen enkelt att förverkliga. Tror inte att det saknas villiga att genomföra sånt med dig.
  • Anonym (kvinna 19 hetero)
    udda man lkpg skrev 2013-12-12 13:55:23 följande:
    Det är ju tämligen enkelt att förverkliga. Tror inte att det saknas villiga att genomföra sånt med dig.

Nej, det vet jag. Har bara inte blivit av än haha. 

• Anonym (vestibulit)

Drömmer om att kunna ha vaginalsamlag igen. Med min man. Är fyra år sedan sist så drömmer om både romantisk missionär men framför allt att rida honom ordentligt och att han tar mig hårt bakifrån.

Svar på tråden Vad har du för sexfantasier?