• Anonym (Förkrossad :'()

Tappade känslorna för en person

Jag vill inte verka som en drama queen. Jag är nära vän med en person jag vart tokkär i förra året vi talade om att vi skulle bli ett par men h*n ville lära känna mig bättre först då. nu har jag känt h*n** i snart 2 år och nu har jag inte de känslorna för h*n** längre efter som h*n tvekade så länge. H*n vill gärna ha en partner men är så orolig över att det ska ta slut och andra konsekvenser. H*n håller ändå på att säger att jag är fin och vacker och jag är jätte trött på att höra det, Jag tycker jag själv är skitful men jag vet inte var h*n vill komma när h*n säger jag är fin och vacker etc jag tycker det är irriterande. Men EN sak jag är riktigt sur på det är att många med downs syndrome vill bli ihop med h*n** jag fixade inte det. Jag har inte DS och det är jag stolt över. Och en person med DS som h*n träffar en eller 2 gånger om året brukar presentera h*n** som sin ****vän fast de inte är ihop. DET är den anledningen till att jag tappade känslorna för h*n** Jag vill inte var ihop med någon som en annan person PÅSTÅR vara ens partner.
    Jag är väldigt olycklig över detta några tips om vad jag ska göra? :'(

Svar på tråden Tappade känslorna för en person