• emma 01

Kan killar få stånd av att se deras mamma naken?

hej jag heter emma är 35 o är en enda mamma till en 14 åring kille, vi brukar duscha tillsammans utan komplex men igår för första gången jag märkte att min son fick stånd när vi duschade, jag blev chockad av situationen men jag försökte agerade normalt o sa ingentin till honom, han inte dölja det eller sagt ngt heller , men jag hatar att tänka att min son tänker på mig på ett sexuellt sätt ... hur man ska hantera det? händer det  med andra mammor?

tack för hjälpen

Emma

• Svar på tråden Kan killar få stånd av att se deras mamma naken?
  • emma 01
    keron skrev 2013-12-12 14:51:17 följande:
    Snyggt försök
    patetiskt
  • ClaraV

Tror inte att det är så värst vanligt att 14-åriga pojkar duschar med sina mammor, så hurvidare det är vanligt att dom får stånd eller ej när dom gör det är svårt att svara på.

Varför ens duscha tillsammans med sin nästan vuxna son? Han är tonåring och har hormoner som flyger runt i kroppen, det är klart att han reagerar sexuellt när han ser en naken kvinna.

• keron

EXAKT denna samma trådstart har varit uppe för några månader sen i känsliga rummet. ENDA skillnaden var att där var sonen 15 år och ts skrev inte vad "hon" hette -_-

• keron

Och nej, andra mammor duschar inte med sina tonåringar.

• bängolle

Jag är i 40 års åldern och duschar med mamma flera gånger i veckan, och inte sällan händer det att jag får stånd. Fast det är ju inte min egen mamma då. (Mina barns)

• emma 01
    ClaraV skrev 2013-12-12 15:21:47 följande:
    Tror inte att det är så värst vanligt att 14-åriga pojkar duschar med sina mammor, så hurvidare det är vanligt att dom får stånd eller ej när dom gör det är svårt att svara på.

Varför ens duscha tillsammans med sin nästan vuxna son? Han är tonåring och har hormoner som flyger runt i kroppen, det är klart att han reagerar sexuellt när han ser en naken kvinna.
    tack för ditt svar
  • La Lola

Oj, fredagstråden kom visst lite för tidigt!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • keron
    La Lola skrev 2013-12-12 19:23:16 följande:

• emma 01
  • emma 01
    vad menar du
  • LillaJag06

Herregud vad tråkigt! Nä, går nog och lägger mig. Bättre försök nästa gång ;)

Svar på tråden Kan killar få stånd av att se deras mamma naken?