Hur ska man göra?
Hej!! Har vetat av min pcos i 1 år. Är väldigt hårig och har väldigt glesa menstruationer. Bor med min kille 28 år och jag är 26 år. Vi har båda fast anställning. Varit ihop 2,5 år. Bott i 1,5 år tillsammans i vårt hus. Jag har vart utan p-piller då vi vill ha barn och eftersom med pcon tar de tid. Men det lyckades naturligt gå vägen ändå för nu är jag i vecka 7. Är så lycklig över att de fungerade!! De är inte kört ändå fast man har pco. De tråkiga är att min sambo fick en chock då han hoppats på att de skulle dröja längre tid. Och är inte redo, så jag har bokat tid för abort. Känns fruktansvärt. Men vad ska man göra när han inte vill ha den just nu men om nåt år?? Tänk om jag inte kan då. Jag vill ju ha nu! Är det någon som varit med om att killen inte velat men ångrat sig? Vill inte tjata på honom men tänk om han kunde ångra sig då han vill ha barn fastän inte nu... Barn kommer inte som ett brev på posten säger jag men de fattar han inte. Vi har en bra relation, älskar varandra mkt men visst är han lite omogen, spelar mkt dator etc. Så de kanske är lika bra med abort? Kramar till er!!