jag är så ful att jag vill dö.
Jag är så ful att jag vill dö, på riktigt. Jag är i en djup depression som bara varat i ngn månad och det blir bara värre och värre. Detta är inte för att få medömkan utan jag vill veta om någon har känt likadant och tagit sig ur det? Går det? Jag går ständigt runt och tänker på hur äcklig, ful, tjock och korkad jag är. Jag får såna äcklighetskänslor av mig själv att jag inte klarar av att leva längre. Jag får panikattacker av att veta att jag inte kan lämna mitt äckliga yttre och min äckliga kropp. Jag har inte råd att operera mig, om det ska läggas till, då jag precis gjort en bröstförminskning. Men jag försöker ha fina kläder, Fixar håret, bantat ner mig själv utan några resultat. Det spelar ingen roll vilka psykologer jag pratar med, det går ALDRIG över. Någon som har något tips? Jag vill bara somna in och slippa allting, för evigt. Jag försöker dagligen tänka positivt och min mamma tycker jag är en egoist då hon inser att så länge man har hälsan så ska man inte vara ledsen. Jag börjar dock på riktigt tro att jag är psykiskt sjuk. Jag längtar efter döden och så fort jag ser mig själv vill jag skära sönder mitt ansikte och bara dö.
Jag orkar inte på riktigt må så här längre. Kan tillägga att jag lever ett vanligt liv. Med vänner, en liten dotter, studerar, har bra ekonomi osv. Ingen förutom min mamma vet om min destruktiva självbild jag har. Mina vänner vet såklart om när jag hade mina ätstörningar och fick hjälp men de tror att efter jag blev mamma så är jag frisk. Men det blir bara värre för varje dag som går. Är det någon god människa som har några tips? Jag vill bara må bra och tycka lite om själv, åtminstone någonting. Och ja, jag tränar. har dock haft svårt att hitta gym där de inte har speglar överallt, då jag får panik av speglar men äntligen hittat något som passar mig, men det hjälper inte heller.