• Sephrenia89

Billiga pärlor? (smyckestillverkning)

Tja allihopa som klickar på denna tråd.

Det är så att jag detta år bara kunde skänka ungefär 50kr till Musikhjälpen men tänkte satsa stort på att nästa år så ska jag skänka mycket mer genom projekt.

Ett projekt är att göra armband i olika utstyrslar för olika sorters människor, även ta vara på vissa saker som Pride tider för att kunna sälja mer, min idé är att alla intäkter ska oavkortat gå in på ett "sparande" tills MH14 drar igång och att jag ska stå för materialkostnaden själv.

Dock så vill jag inte sälja armband för 50-100 och materialkostnaden ska vara skyhög för då kan jag ju likväl samla ihop pengarna för mig själv men känner verkligen för att dra igång något pysselprojekt.

Så tips på ALLA ställen där man kan få tag på billiga pärlor förutom Tradera för där har jag lite koll.

Tack på förhand //Werner

• Svar på tråden Billiga pärlor? (smyckestillverkning)
  • Sephrenia89
    enola skrev 2013-12-13 15:23:37 följande:
    Bra idé tycker jag! Glad

Det billigaste är ju att köpa på nätet. Kolla t.ex.

smyckesakuten.se

parlgrossisten.se

pagoni.se

Lycka till! Glad
    Ja det tyckte jag med, får se om jag får med mig mer människor i projektet :)
    Tack för sajterna, ska lus "läsa" dem :)
  • EMPATl

Nu ska jag sälja allt mitt smyckesmaterial! Om någon är intresserad så skriv här, jag kontaktar dig :)

Kan tyvärr inte lägga upp bilder just nu då jag skriver via mobilen :)

Men samlingen innehåller en massa berlocker, tex ugglor, hjärtan, textberlocker etc. Kedjor, lås, mellandelar, hattpinnar/öglepinnar, pärlor etc.

Svar på tråden Billiga pärlor? (smyckestillverkning)