• Anonym (Anonym)

Vilken storlek på penis, föredrar ni tjejer?

Alla killar undrar säkert har jag för stor eller för liten... tänkte med denna tråd att ni killar ska få veta vad tjejer egentligen föredrar. hoppas alla svarar ärligt så det blir någon mening med denna tråd!

Till er tjejer i alla åldrar så är det storleken vid erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd)

Vad är egentligen bäst, stor eller liten, eller är det tekniken som räknas?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken storlek på penis, föredrar ni tjejer?
  • Anonym (Snippan)

Jag föredrar killar som är över 12 och under 20cm och när det gäller tjocklek så är det heller inte ju större ju bättre. Där har jag mindre koll men de flesta har väl varit som dildon jag äger, 10-12cm runt om. Det är perfekt.

• Momalicious

Lagom är bäst. För min del är tjockleken viktigast. Vet dock inte vad det ultimata är där. Längden tycker jag runt 18-19 är perfekt. Jag hade tur och träffade min man som både är underbar som person och har den perfekta penisen.

Men ja, givetvis spelar ju teknik in. Har aldrig varit med någon som haft väldigt liten, men har ju ändå fått uppleva män med både bra och dålig teknik. Och kan du ingenting om kvinnokroppen så spelar det ingen roll om du har en perfekt penis.

• La Lola

Det spelar faktiskt ingen roll för mig.
    Huvudsaken är att han är bra i sängen o en kille med en jättepenis är inte automatisk en sexgud och nån med en liten är inte automatiskt kass. Det handlar om teknik.

Jag är mer intresserad av det som kuken sitter på.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Spelarolleller
    Momalicious skrev 2013-12-15 15:45:23 följande:
    Lagom är bäst. För min del är tjockleken viktigast.

Många sånna här trådar nu! :)

Har du ingen dildo eller nått annat att jämföra med? Så du tänka att någonstans runt där är lagom i tjocklek? :)
  • IsDimma

Någonstans mellan 10-14 cm lång skulle vara optimalt. Om jag nu fått välja. Men den kommer ju liksom med mannen så så blev det inte

• Spelarolleller
    IsDimma skrev 2013-12-15 16:06:43 följande:
    Någonstans mellan 10-14 cm lång skulle vara optimalt. Om jag nu fått välja. Men den kommer ju liksom med mannen så så blev det inte

Omkrets då?:)
  • Spelarolleller
    IsDimma skrev 2013-12-15 16:42:02 följande:
    Spelarolleller: typ 11-12.

Låter inte orimligt att träffa en man med de måtten. Men nu har du ju partner så :) lycka till med det.
  • IsDimma

Nej, jag vet att det inte är omöjligt. Det var inte heller det jag sa. Bara det att det kanske kommer på typ plats 5000 över saker jag ser som viktiga hos en partner

• Spelarolleller
    IsDimma skrev 2013-12-15 18:11:38 följande:
    Nej, jag vet att det inte är omöjligt. Det var inte heller det jag sa. Bara det att det kanske kommer på typ plats 5000 över saker jag ser som viktiga hos en partner

Jag förstår:) och håller med.
Svar på tråden Vilken storlek på penis, föredrar ni tjejer?