Tanya och Ruben......
Några förslag är Tanya och Ruben , Ruth och Ruben, Signe och Erik, Signe och Joseph. Vad tycker ni bäst om?
Några förslag är Tanya och Ruben , Ruth och Ruben, Signe och Erik, Signe och Joseph. Vad tycker ni bäst om?
Tycker bäst om Ruth och Ruben och Signe och Erik.
Erik och Signe är namn jag tycker mycket om, men hur funkar Signe på engelska? Har förstått det som att ni ska flytta till USA. Tycker också mycket om Ruth.
Gillar alla namnen utom Tanya och Joseph. Joseph är ok, Tanya är bara...nej.
Ruth och Ruben, fast jag skulle stava det Reuben tillsammans med Ruth, eftersom det är de engelska stavningarna. Annars blir det Rut och Ruben. Vi har Reuben som förslag på bebisen i min mage.
Gillar Tanya, Ruth och Joseph mest. Tänk på att om ni ska bo i ett engelskspråkigt land så kommer Josephs smeknamn antagligen bli Joe/Joey, Tanya blir Tan, och Ruth blir Ruthie.
Vi har en Ruben och funderade länge på vad lillasyster skulle heta, Signe fanns med länge men hon blev en Greta. Jag gillar inte Tanya men tycker annars om alla era förslag.
Jag hade kombinerat Ruth och Joseph! Är så där förtjust i Ruth på svenska men med det Engelska uttalet älskar jag namnet!
Har bara hört positivt om Ruben men det är klart att man kanske inte säger det negativa till mig. Men många kommenterar, säger att det är ovanligt men väldigt fint...
Min son heter Ruben och är mycket uppskattat namn bland folk. Har även en arbetskollega som heter det och han har aldrig fått höra något konstigt för sitt namn, mer än att det är ett fint och ovanligt namn.