• Anonym (Göteborg)

MVC i Göteborg

Jag har precis blivit gravid och ska välja MVC vilket inte är det lättaste... Är det någon som kan rekommendera en bra MVC i Göteborg, gärna i centrum eller österut (ex Olskroken, Gamlestaden, Partille, Sävedalen)?

Tråden ligger här för att jag vill vara anonym och hålla min graviditet hemlig ett tag till...

• Svar på tråden MVC i Göteborg
  • Anonym (**)

Har själv aldrig gått där men har hört att mvc i Partille e bra. Däremot kan ja rekommendera mvc i biskopsgården om du kan tänka dig att gå där. Hade en toppenbra barnmorska där

• Rue

Barnmorskegruppen. Privat som ligger vid läppstiftet ung. Väldigt bra personal, man går göra ett ul vid inskrivning om man vill för 200:-, övriga ul väljer man om man vill göra där mot en kostnad el så skickar de remiss till östra utan problem.

❤️Väntar tvillingarpojkar feb 2014❤️
  • ROFL

Gamlestaden som vårdcentral är outstanding. Kan tänka mig att MVC håller samma mått! 

• Anonym (Göteborg)
    ROFL skrev 2013-12-18 22:38:34 följande:
    Gamlestaden som vårdcentral är outstanding. Kan tänka mig att MVC håller samma mått! 
    Tyvärr är jag inte fullt lika imponerad av Gamlestadens vårdcentral... MVC där har jag inte hört något om ännu, den kan ju vara bra.
  • Anonym (Oimpad)

Har varit på munkebäcks mvc innan-inte imponerad. Började blöda och ringde dom-fick ett otroligt dåligt bemötande i samband med ett missfall. Denna gången blev det Barnmorskegruppen.

Svar på tråden MVC i Göteborg