• Längtan efter ett syskon

Är det helt kört nu. blöder och har ont i ryggen v6. ge mig hopp

började behandlas med pevaryl för 3 dagar sedan. sen jag började använda vagitorierna så har det varje dag kommit rosa på pappret. mer idag och sen komvryghvärk och jag börjadr o blöda. har även fått koagulerat småklumpar med. ungefär som vid en vanlig mens fast blödningarna är röd/rosa slemmiga. inte lika mörk som en vanlig mens. jag har pratat med 1177 o de är rädda för antingen infektion, utomkvedshavandeskap el mf. jag har aldrig haft mf o är lite osäker på vad som är vanlig att känna o inte. jag tror bergsäkert att det är kört men hoppas iaf att detta kan vara nått annat. dela med er av era erfarenheter snälla

• Svar på tråden Är det helt kört nu. blöder och har ont i ryggen v6. ge mig hopp
  • Jodyanna

Att blöda lite under graviditet är ju normalt. Mitt missfall började med färskt blod på pappret sen efter nån timma fick jag som en riklig mens. De behöver inte vara missfall. Men åk till gyn och kolla. Om de är utomkveds är de ju viktigt att se så de inte är de.

• Längtan efter ett syskon

blöder nu som en vanlig mens o har väldigt ont i ryggen.jag ska ringa bm imorgon

• Jodyanna

Jag hoppas de inte är mf. Om de är de försök tänk att kroppen stötter ut något som inte riktigt blev fungerande. De funkade för mig trotts att man blir ledsen. Sen bara försöka igen. Jag blev gravid 2 veckor efter mitt mf och har min son breved mig nu

Svar på tråden Är det helt kört nu. blöder och har ont i ryggen v6. ge mig hopp