• Lisatrött

Sköldkörtel läkare, snälla snälla hjälp!

Hej!
    jag är hypothyroid och har Haschimotos. Jag äter Levaxin och Liothyronin men mår fortfarande skit. Jag hade tur at gå till Doktor Bo Wikland tidigare och blev delvis hjälpt av det tillskott på liothyronon/t3 han gav men mår nu dåligt igen. Mina värden, dvs TSH, är ok, (frttt t3 och t4 är och antikropparna skyhögalåga men läkaren bryr sig inte om dem) så vanliga läkare vägrar att göra någonting, trots håravfall, carpal tunnel, ledvärk, extrem trötthet , upprepade missfall mm

Jag har inte lyckats hitta någon läkare som är villig att lyssna, behandla efter symptom och eventuellt att testa Armour Thyroid eller NP.

Är det någon som kan rekommendera en smart, trevlig hjälpsam (mycket begärt, jag vet!) läkare i Stockholm eller närliggande län eller i värsta fall i hela Sverige? Jag reser om det behövs bara jag slipper må dåligt! 

• Svar på tråden Sköldkörtel läkare, snälla snälla hjälp!
  • Frögurka

Ja gick hos Sophie Bensing på KS Solna. Hon remitterade mej till operation redan första besöket. Innan hade ja gått på Akademiska i Uppsala då vi bodde där, där skulle ha absolut INTE få operation. Så var de väl dags i oktober förra året, 3 månader senare började ja sakta må bättre.

Svar på tråden Sköldkörtel läkare, snälla snälla hjälp!